۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۲۰۲۲۲
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

تا زمان وجود دشمن تکفیری و صهیونیستی به مقاومت ادامه می دهیم

نایب رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان بر ادامه مقاومت تا نابودی دشمن تکفیری و صهیونیستی تأکید کرد.
شیخ حسن المصری نایب رییس جنبش امل لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن المصری نایب رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان در مراسمی که در منطقه الزهرانی برگزار شد، با اشاره به نبرد ارتش این کشور با تروریست ها گفت: همه مردم و گروه های سیاسی لبنان باید متحد شده و با یکپارچگی به حمایت از این سازمان نظامی بپردازیم به ویژه اینکه در آستانه پیروزی قرار داریم.

وی افزود: ما همواره درصدد تحقق توصیه های امام موسی صدر هستیم. ایشان به شدت در راستای وحدت میان مسلمانان و همچنین وحدت میان مسلمانان و مسیحیان تلاش می کرد.

این روحانی لبنانی بر لزوم پایندی به معادله ارتش، ملت و مقاومت تأکید کرد و اظهار داشت: ما امروزه بیش از هر زمان دیگری به همکاری با سوریه نیاز داریم و هر که در این راه سنگ اندازی کند به توافقنامه های میان دو کشور احترام نگذاشته است.

وی درباره ادامه غیبت امام موسی صدر تصریح کرد: فقط معمر القذافی رییس به هلاکت رسیده لیبی عامل ربوده شدن امام موسی صدر نیست و دولت لیبی مسؤولیت بازگرداندن امام موسی صدر و همراهان را برعهده دارد.

حجت الاسلام مصری ادامه داد: تا زمانی که دشمن تکفیری و صهیونیستی وجود داشته باشد به مقاومت ادامه خواهیم داد تا این دو دشمن را کاملا نابود سازند./980/ب903/د

ارسال نظرات