۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱
کد خبر: ۵۲۰۴۴۰

آغاز متفاوت زندگی مشترک طلبه جوان مراغه‌ای

زوج جوان مراغه ای در اقدامی ارزشمند و متفاوت زندگی مشترک خود را در جوار مزار شهدای گمنام این شهر آغاز کردند.
زوج جوان مراغه ای

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با ایام جشن و سرور ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) و مولای متقیان علی(ع) زوج جوان مراغه ای در اقدامی ارزشمند و متفاوت زندگی مشترک خود را در جوار مزار شهدای گمنام این شهر آغاز کردند.

حجت الاسلام علی حاتمی طلبه جوان اهل مراغه و خانم علی پور روز پنج شنبه در یک اقدامی قابل تقدیر و ارزشمند تمام میهمانان مراسم عقد خود را به مراز شهدای گمنام این شهر دعوت کردند و نشان دادند که در عمل می‌توان ازدواجی ساده، آگاهانه، به‌هنگام و مورد تأیید مبانی اسلام و مکتب تشیع داشت.

 


 

حجت الاسلام حاتمی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار رسا هدف از برپایی مراسم عقد در جوارمزار شهدای گمنام را ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان دانست و افزود: سعی کردیم سادگی را از ابتدای زندگی مشترک سرلوحه خود قرار داده و از شهدای گمنام برای تداوم این عشق مدد خواستیم.

وی با بیان این‌که مهریه همسرم یک جلد کلام الله مجید، یک شاخه نبات و 14 سکه بهار آزادی است، گفت: برای فرهنگ‌سازی ازدواج ساده و به دور تشریفات و تجمل‌گرایی باید از شعارگرایی به دور باشیم و در عمل به تبلیغ معارف و ارزش های الهی بپردازیم.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به این‌که مهریه حضرت فاطمه زهرا(س) نیز بسیار ساده بوده است، تصریح کرد: اگر خود را شیعه می دانیم و آن بانوی مکرم اسلام را الگویی برای خود قرار داده ایم، باید در میدان عمل نشان دهیم که معتقد به آموزه های مکتب تشیه هستیم./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات