۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۲۰۴۹۰
عضو سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو مردم باوری مسؤولان است

تفتی تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو مردم باوری مسؤولان و حل مشکلات کشور را در گرو فرمان پذیری از مقام ولایت دانست و بر لزوم کار اقتصادی با روحیه بسیجی تأکید کرد.
غلامرضا تفتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سالروز شهادت مهدی عراقی و سالروز بسیج اصناف و بازاریان، شامگاه پنج‌شنبه همایشی در سالن اجتماعات مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد.

غلامرضا تفتی رییس مجمع امور صنفی استان قم در این همایش با اشاره به راهکارهای ارتقای سطح فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: بارها شاهد بوده ایم که ریشه بسیاری از مسائل و مشکلات عدم ولایت پذیری است و ما در هر موردی که به ولایت فقیه تعبد نداشته ایم به مشکل برخورده ایم.

وی در ادامه به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و عنوان داشت: اگر می بینیم کشور ما با وجود مشکلات فراوان از نظر امینتی یکی از بهترین کشورهای جهان بوده و از آرامش بسیار بالایی برخوردار است به جهت تبعیت محض نیروهای نظامی ما از ولایت فقیه است.

عضو سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور سرداران سپاه و ارتش را از ذخایر انقلاب دانست و تأکید کرد: ما در کشور شاهد سختی ها و چالش های زیادی هستیم ولی همین که می دانیم نیروهای نظامی با صلابتی داریم که از هیچ قدرت و نظامی ترس ندارند، دلمان قرص می شود و آرامش پیدا می کنیم.

وی اضافه کرد: باید واقعا قدردان نیروهای مسلح بویژه سپاهیان و ارتشیان باشیم و البته این را هم بدانیم اگر امروز مسؤولان دستگاه دیپلماسی به راحتی سر میز مذاکره می نشینند و با جهان گفت‌وگو می کنند به دلیل همین عزت و امنیتی است که نیروهای نظامی ما ایجاد کرده اند.

تفتی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه مردم باوری در اقتصاد مقاومتی حرف نخست را می زند، ابراز داشت: مسؤولان کشور ما باید این مسأله را باور کنند که مردم نقش اول را دارند همچنانکه رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر روی این مسأله تأکید داشته و مسؤولان را به مردم باوری ترغیب کرده اند.

وی در پایان افزود: ما با روحیه بسیجی و درسی که از مکتب شهید عراقی ها و امروز شهید حججی گرفته ایم باید استقامت کنیم و البته با تبعیت از دستورات ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن آنها می توانیم قدم های بزرگی بویژه در بخش های اقتصادی برداریم./1330/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات