۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۲۰۵۳۹
امام جمعه موقت شهرری:

تبلیغات دشمن علیه خادمان ملت در راستای تضعیف نظام اسلامی است

امام جمعه موقت شهرری گفت: تبلیغات مسموم و اغواگری دشمن علیه خادمان ملت نقشه‌‌ای برای تضعیف نظام اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین عبد‌العلی ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، امام جمعه موقت شهرری و معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلای بزرگ شهرری برگزار شد، گفت: تقوای الهی بزرگ‌ترین پیام عید قربان است.

وی با اشاره به اینکه عرفه روز قرب الی الله و زدودن غبار گناه از قلوب است، اظهار داشت: مساجد، تکایا و امام زادگان واجب التعظیم در این روز گرامی آمادگی حضور پرشور مردم مومن و خدای جوی حسینی را خواهند داشت.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن ایام شهادت حضرت مسلم بن عقیل لازم است مبلغان و منبریان به ترسیم ابعاد شخصیتی ایشان که سفیر امام حسین(ع) بودند اقدام کنند و مردم را به عاشورایی بودن و عاشورایی ماندن دعوت کنند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گفت: همه خادمان ملت در دستگاه‌های نظامی کشور قصد خدمت رسانی به مردم را دارند بنابراین مردم نباید تحت تاثیر تبلیغات مسموم و اغواگری دشمن قرار بگیرند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: امروز دشمنان با انواع و اقسام ابزارها و ترفندها درصدد متشنج کردن فضای کشور و تخریب نظام اسلامی در اذهان عمومی هستند چرا که آنان از خدمات رسانی صادقانه و سالم به ملت ناخرسندند بر همین اساس مدام به تخریب و تضعیف نظام انقلاب اسلامی اقدام و پافشاری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید اهداف و افکار پلید دشمن را به خوبی شناسایی کرده و با آن مقابله کنند، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی خدمات شایانی در زمینه رفع مشکلات مردم صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: مسؤولان و مدیران باید از انتقادات منتقدان استقبال کنند و مشتاق شنیدن ضعف‌های خودشان باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: مردم ما ملتی بصیر و قدردان هستند آنان هرگز نسبت به خدمات خالصانه بی تفاوت نبوده و نخواهند بود و انسجام و همدلی مردم امروز مشت محکمی به دهان دشمنان و یاوه گویان جهان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: محاصره داعش در منطقه سوریه و ارتفاعات لبنان مستحکم‌تر شده و  با رشادت‌های نیروهای حزب الله و سپاه پاسداران نابودی داعش نزدیک‌تر شده است./813/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات