۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۲۰۶۲۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵خرداد:

اجرای فرمان آتش به اختیار برابر قانون باشد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک خطاهای شکل گرفته و ارتباط دهی آن با جریان انقلابی را از سوی عده ای از سر عمد یا از روی عدم بصیرت دانست و گفت: حمله به سفارت های انگلیس و عربستان مورد نهی مقام معظم رهبری واقع شد؛ چرا که با اصول انقلابی و اسلام ناب سازگار نبود.
حجت الاسلام عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک صبح امروز در حسینیه شهدای این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت در تبیین مفهوم آتش به اختیار، خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دو گروه در کشور هستند که در تلاشتند تا حرف خود را اثبات کنند.

وی با بیان اینکه جریان غربگرا، سکولار، اهل مذاکره و سازش اولین جریان حاکم در کشور است که در تلاش است تا آنچه در غرب حاکم است را برای کشور الگو کند، گفت: از اول انقلاب این جریان شروع شد و ادامه دارد و رها نمی شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج قرچک جریان دوم حاکم در کشور را خط انقلاب مطرح کرد که اصول اسلام را رعایت می کند و پاسدار خون شهدا هستند و افزود: آنان جوانان انقلابی و حزب اللهی هستند که راه و  آرمان های امام راحل را ادامه می دهند.

وی جریان انقلابی را اهل بصیرت دانست و اظهار کرد: آنها لحظه شناس و پیرو ولایت هستند و از مواضعشان کوتاه نمی آیند.

مسؤول امور روحانیون در سپاه قرچک درباره ریزش ها و رویشهای جریانات جمهوری اسلامی ابراز داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی به جمعیت انقلابی اضافه شده است، آنها ریزش کمی داشتند و نسبت به جریان غربگرا رویش های بیشتری در آنها دیده می شود.

وی خطاهای شکل گرفته نامناسب و ارتباط دهی آن با جریان انقلابی در راستای فرمان آتش به اختیار را از سوی عده ای از سر عمد یا از روی عدم بصیرت دانست و یادآور شد: حمله به سفارت های انگلیس و عربستان مورد نهی مقام معظم رهبری واقع شد چرا که با اصول انقلابی و اسلام ناب سازگار نبود.

مسؤول دفتر نمایندگی در سپاه ۱۵خرداد، تأکید کرد: ما در زمان حاکمیت اسلامی هستیم، اگر قرار است کاری انجام دهیم باید بر اساس حاکمیت اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: توهین به رئیس مجلس شورای اسلامی در تهران و قم هم کار درستی نبود چرا که راه انتقاد این نیست.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان با ابراز اینکه اجرای فرمان آتش به اختیار باید برابر قانون و چارچوب باشد، اظهار داشت: این گونه رفتارها در قامت نیروهای انقلابی نیست و رهبری این را از نیروهای انقلابی نمی پذیرد./۸۰۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات