۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۲۰۶۸۹
آیت الله طباطبایی نژاد:

پارک کسب و کار و سامانه ۱۹۳ قدمی مؤثر برای رسیدن به شهر الکترونیکی است

نماینده ولی فقیه در اصفهان از افتتاح پارک کسب و کار نوین در استان اصفهان ابراز خرسندی کرد و گفت: پارک کسب و کار و سامانه ۱۹۳ قدمی مؤثر در جهت رسیدن به شهر الکترونیکی است.
آیت الله طباطبایی نژاد

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به افتتاح پارک کسب و کار و سامانه ۱۹۳، اظهار داشت: راه اندازی این سامانه مصداق بارزی از بهره گیری از تکنولوژی در راستای رفاه حال مردم است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه مردم می توانند به راحتی خرید و فروش انجام دهند و  این پارک به عنوان پل ارتباطی بین خدمات گیرنده و ارائه کننده‌ خدمات با رویکرد خدمات ویژه شهروندی عمل می کند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: این ایده افزون بر ایجاد فرصت شغلی برای جوانان استان، در راستای کاهش ترافیک و آلودگی هوا نیز مزایای خوبی برای اصفهان دارد.

وی ارائه خدمات ویژه جهت سهولت در امر مقدس ازدواج را پیشنهاد داد و گفت: باید از این فرصت به وجود آمده بیشترین استفاده را برد و از نظر متخصصین و افراد صاحب ایده استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: این طرح برای نخستین بار در استان اصفهان محقق شده است، از این رو باید به گونه ای عمل کرد که به عنوان الگو عملکرد خوبی را ارئه دهد./1305/ت303/ب1

ارسال نظرات