۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۲۰۷۸۳

برگزاری برنامه قرآنی «الکوثر» در حرم امام علی

آستان مقدس علوی برنامه قرآنی «الکوثر» را در جوار بارگاه مطهر امام علی (ع) برگزار کرد.
برنامه آموزش قرآن در نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، دارالقرآن بانوان آستان مقدس علوی از برگزاری برنامه قرآنی الکوثر در جوار بارگاه مطهر امام علی (ع) خبر داد.

انوار الحسناوی مسؤول شعبه دارالقرآن بانوان آستان مقدس علوی در این رابطه به خبرنگاران گفت: ایجاد ارتباط روحی میان قرآن آموزان و قرآن ناطق که امیرالمومنین علی (ع) باشد از دلایل برگزاری این برنامه در جوار بارگاه مطهر علوی است.

وی افزود: افزایش شجاعت و تجربه دانش آموزان در تلاوت قرآن کریم برای حضوردر جلسات قرآنی در سطح ملی و بین المللی از اهداف برگزاری این برنامه است.

برگزاری نشست «تشکیل خانواده صالح» در نجف

اداره ارتباطات بانوان آستان مقدس علوی نشستی را با موضوع تشکیل یک خانواده صالح در مجمع امام حسن مجتبی (ع) وابسته به این آستان با حضور جمعی از نخبگان و متخصصان امروز تربیتی برگزار کرد.

زهره قبانچی تصریح کرد: بیان اهم مسؤولیت‎های مادران در قبال فرزندانشان و بررسی شیوه تاثیر گذاری آنان در ساخت خانواده از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

وی افزود: این گونه نشست‎ها در راستای برنامه‎های فرهنگی آستان مقدس علوی در زمینه تربیت و خانواده برگزار می‎شود که به الحمدالله مورد استقبال مادران، مربیان و مسؤولان تربیتی قرار گرفته است.

اجرای برنامه «الزائر الصغير» در استان دیوانیه

این آستان همچنین برنامه «الزائر الصغير» (زائر کوچک) را با حضور نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی و اعضای هیأت فاطمه زهرا(س) در منطقه الشنافیة استان دیوانیه برگزار کرد.

نوآوری و صنایع دستی، قصه خوانی، پاسخگویی به سوالات، دعا برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) و اعطای جوایز برخی از برنامه‎های «الزائر الصغير» است./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات