۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۲۰۸۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تقویت پایه های اعتقادی جوانان در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت پایه های اعتقادی جوانان برای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: برای تبیین این مهم باید از ظرفیت مبلغان در بصیرت بخشی به جوانان به ویژه در مناطق محروم بهره مند شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: این آسیب ها نتیجه هجمه های فرهنگی دشمنان در جبهه جنگ نرم هستند.

وی مهم ترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی و مصون سازی جامعه در برابر آسیب های حاصل از این هجمه ها را تقویت بنیه دینی جوانان عنوان کرد.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: حضور و فعالیت تبلیغی چهره به چهره مبلغان در جمع جوانان موجب خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان می شود.

وی با اشاره به اینکه مسجد امن ترین مکان برای تربیت دینی و تقویت بنیه فکری و اعتقادی جوانان است، اظهار داشت: حضور مبلغان و ائمه جماعات در مساجد می تواند در این زمینه نقش آفرین باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ابراز داشت: فعالیت های مساجد باید به گونه ای باشد که در جذب، هدایت و تقویت پایه های دینی و اعتقادی جوانان مؤثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مبلغان در مدارس آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی اعزام مبلغان به مدارس صورت می گیرد.

حجت الاسلام مهدوی عنوان داشت: حضور مبلغان در جمع دانش آموزان با بصیرت بخشی و روشنگری جلوی آسیب های حاصل از هجمه های فرهنگی را خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به آسیب پذیر بودن مناطق محروم اظهار داشت: با برنامه ریزی تلاش می شود مبلغان در طول سال به این مناطق اعزام شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با یادآوری به اینکه نزدیک به یک هزار مسجد در استان از وجود امام جماعت و مبلغ بی بهره هستند، ابراز امیدواری کرد که با همکاری حوزه های علمیه بتوان نیاز این مناطق را برطرف ساخت./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات