۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۲۰۹۴۷

فرمانده کل ارتش با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد

امیرسرلشگر موسوی با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های آن رهبر کبیر تجدید میثاق کرد.
امیر موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به همراه امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ حسن شیخ صفی فرمانده نیروی هوایی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی و حجت الاسلام محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های آن رهبر کبیر و شهدا تجدید میثاق کردند.

امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و همراهان در بدو ورود با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیان گذار انقلاب اسلامی ادای احترام کرده و سپس با حضور بر مزار همسر امام راحل برای آن بانوی پرهیزکار از خداوند متعال علو درجات را مسالت کردند.

سرلشگر موسوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زیارت بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم سبب پالایش روح انسان می‌شود، گفت: زیارت امام راحل نیز در روح و جان انسان چنین اثری دارد.

وی افزود: امام راحل احیاگر مجدد اسلام و بانی عزت ایران هستند، امروز با حضور در حرم این بزرگ مرد تاریخ با آرمان‌های ایشان مجدد تجدید میثاق می‌کنیم.

سرلشگر موسوی اضافه کرد: امروز تحقق آرمان‌های انقلاب با توجه به گذشته و جایگاه ایران از مهمترین امور است، یادآور می‌شوم که ما قبل از انقلاب هیچ نقطه افتخار و مجدی نداشتیم اما امروز به برکت انقلاب و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب در جهان صاحب جایگاه و آبرو هستیم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما در گذشته از نظر نظامی به بیگانگان وابسته بودیم در حالی که امروز با رهبری رهبر معظم انقلاب ما کشوری قدرتمند در جهان به شمار می‌رویم./813/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات