۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۲۱۰۸۹

جشنواره سراسری شعر «غدیریه» بناب برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب از برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری شعر «غدیریه» بناب در ۱۶ شهریور ماه جاری خبر داد.
غدیر

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حبیب صدقی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی و ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت بر لزوم شناساندن رسالت غدیر در جامعه تأکید کرد.

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره سراسری شعر«غدیریه» بناب با بیان اینکه هفت کمیته مدتی است کارهای برگزاری این جشنواره را انجام می‌دهند، گفت: امسال برای اولین بار است که از هر 31 استان شعر و اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.

به گفته صدقی، تاکنون 800 اثر و شعر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که نسبت به سال‌های قبل افزایش قابل توجهی داشته و استقبال خوبی از هفدهمین جشنواره سراسری شعر«غدیریه» بناب به عمل آمده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به استقبال خوب علاقمندان از سال آینده شاهد برگزاری جشنواره شعر «غدیریه» بناب به صورت بین‌المللی باشیم و این جشنواره یک جشنواره ملی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسؤولان شهرستان درخصوص برگزاری این جشنواره تأکید کرد: در روز برگزاری جشنواره شاهد حضور پررنگ مسؤولان در این جشنواره باشیم.

صدقی تصریح کرد: در کنار برگزاری این جشنواره برنامه‌های فرهنگی جنبی نیز در نظر گرفته شده است./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات