۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۲۱۱۰۵
تا دهم شهریورماه؛

زمان نقل و انتقالات عادی طلاب تمدید شد

زمان نقل و انتقالات عادي طلاب(بلند مدت و سفيران هدايت) تا دهم شهریور ماه تمديد شد.
مرکز مدیریت حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، زمان نقل و انتقالات عادي طلاب(بلند مدت و سفيران هدايت) تا دهم شهریور ماه تمديد شد.

دارا بودن کد تحصیلی رسمی، فعال بودن پرونده تحصیلی، نداشتن مشکل آموزشی، نداشتن مشكل نظام وظيفه، نداشتن مشکل صیانتی، حضور حداقل یک سال تحصیلی در مدرسه مبدأ، موافقت مدارس و مدیریتهای استانی مبدأ و مقصد، برخورداری از سلامت اخلاقی، روحی و جسمی و داشتن قصد ادامه تحصیل رسمی و حضور مستمر در کلاس‌های درس از شرایط عمومی انتقالی است.

همچنین وجود دوره، مقطع و پایه تحصیلی مورد نیاز طلبه به صورت رسمی در مدرسه مقصد، عدم اشتغال غیرحوزوی در سطح یک، حضور حداقل یک سال تحصیلی بعد از انتقال در مدرسه مقصد از دیگر مسائل ضروری برای انتقال است.

شایان ذکر است، انتقالات اضطراری نیم سال اول نیز از 15 شهریور تا 30 آبان، انتقالات اظطراری نیم سال دوم از اول بهمن تا 30 بهمن، انتقال میهمان در نیم سال اول از اول شهریور تا 30 مهر و انتقال میهمان در نیم سال دوم از اول بهمن تا 30 بهمن صورت می گیرد.

زمان سایر انتقالات نیز از جمله انتقال سفیران بلند مدت و بالعکس، انتقال به اردو، انتقال از حضوری به غیر حضوری، انتقال از مراکز مستقل همانند مشهد و اصفهان و مدرسه علمیه حضرت ولیعصر خوانسار به مدارس تحت برنامه به پایان رسیده است.

لازم به ذكر است، انتقالات فقط از طریق سامانه نجاح صورت می گیرد و طلاب برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین آگاهی از آیین نامه و شرایط انتقالات می توانند اینجا مراجعه کنند./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات