۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۲۱۱۴۲
در بقاع متبرکه صورت می گیرد؛

تبلیغ ۳۵ روحانی لرستانی در دهه ولایت

مدیرکل اوقاف لرستان از اعزام مبلغان به بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: در دهه ولایت و امامت ۳۵ مبلغ در امامزادگان و بقاع متبرکه به انجام فعالیت تبلیغی می پردازند.
حجت الاسلام خاکباز

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عید غدیر را فرصتی مناسب در جهت تبیین جایگاه ولایت خواند و بیان داشت: غدیر شناسنامه، هویت شیعه و نماد حقانیت اسلام است.

حجت الاسلام خاکباز با تأکید بر ضرورت بیان و بازگو کردن واقعه غدیر و ارزش ان در جامعه به ویژه بین نسل جوان افزود: در این راستا در دهه ولایت و امامت مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام می شوند.

مدیر کل اوقاف لرستان اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه های فرهنگی دینی و تبلیغ مبلغان در جهت تقویت باورهای دینی نسل جوان صورت می گیرد.

وی در ادامه از اعزام مبلغان به بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: در دهه ولایت و امامت 35 مبلغ در امام زادگان و بقاع متبرکه به انجام فعالیت تبلیغی می پردازند.

حجت الاسلام خاکباز با تأکد بر ضرورت استفاده از توانایی نیروهای جوان در برگزاری ویژه برنامه های دینی و فرهنگی خاطرنشان کرد: این مهم در تقویت روحیه دینی و انقلابی جوانان نقش آفرین است.

وی حضور مبلغان در امام زادگان و بیان احکام و مبانی دینی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان، تبیین واقعه غدیر، خطبه خوانی غدیر و تجلیل از سادات را ازجمله ویژه برنامه هایی عنوان کرد که در این ایام برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف لرستان در ادامه بیان داشت: نشست هایی با موضوع غدیر و ولایت مداری و محافل انس با قرآن از دیگر برنامه هایی است که در دهه ولایت با محوریت مبلغان اعزامی در بقاع متبرکه برگزار می شود.

حجت الاسلام خاکباز عید غدیر را نماد ولایت مداری خواند و افزود: این ایام بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین روحیه ولایت مداری در جامعه بوده و برگزاری برنامه های دهه ولایت در انتقال روحیه ولایت مداری به نسل جوان مؤثر است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات