۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۲۱۱۹۹
آیت الله طباطبایی نژاد:

ایثارگران، رزمندگانِ عاشقی هستند که مجاهدتشان هنوز ادامه دارد

نماینده ولی فقیه در اصفهان در جمع ایثارگران آسایشگاه جانبازان و در مراسم شهید صفائی مسؤولیت ایثارگران را بالاتر از شهدا دانست و گفت: ایثارگران، رزمندگان عاشقی هستند که مجاهدتشان هنوز ادامه دارد.
دیدار آیت الله طباطبایی نژاد با جانبازان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در جمع ایثارگران آسایشگاه جانبازان ماه ذی الحجه را ماه ولایت و امامت برشمرد و گفت: ابتدای این ماه با ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز می شود و در بیان عظمت این رویداد همین بس که امام جعفر صادق (ع) فرمودند: اگر خداوند امیرالمؤمنین (ع) را برای فاطمه (س) خلق نمی کرد، تا روز قیامت بر روی کرده زمین هم کفّی برای ایشان از آدم و فرزندان او پیدا نمی شد.

آیت الله طباطبایی نژاد به ۱۸ ذی الحجه عید غدیر خم که عید ولایت و امامت است اشاره کرد و افزود:  24 ذی الحجه سالروز نزول آیه ولایت است و همه این مناسبتها سبب شده تا این ماه را ماه ولایت بدانیم.

وی به جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: شما عاشقانی هستید که در اوج جوانی در راه اسلام و مملکت خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتید و هنوز مجاهدتتان ادامه دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این رسالت بسیار سنگینی است که همه سختی های ناشی از جانبازی را تحمل کرده و با دیدن برخی بی مهری ها و بی ادبی های مردم و مسؤولان باز بر سر آرمانها و اعتقادتان استوار بمانید، اما ایثارگران ما ثابت کردند که رهروان واقعی سیدالشهدا (ع) هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار داشت: امام حسین (ع) در روز عاشورا وقتی خبر شهادت یارانشان را می شنیدند خوشحال می شدند به جز حضرت اباالفضل (ع) که فرمودند: کمرم شکست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: خوشحالی اباعبدالله الحسین (ع) از آن جهت بود که مطمئن می شدند دست کسی را گرفته و به خدا می رسانند، اما در مورد قمر بنی هاشم (ع) چون مطمئن بودند هیچگاه لغزشی نخواهد داشت و از مسیر رضای الهی خارج نمی شود، ناراحت شدند.

امام جمعه اصفهان حفظ این مجاهدت و ایثارگری را از شهادت بالاتر برشمرد و گفت: همیشه از خداوند طلب استعانت کنید تا بتوانید در مسیری که انتخاب کرده اید راسخ و استوار قدم بردارید.

وی تأکید کرد: امکانات و تجهیزاتی که اکنون در اختیارتان قرار گرفته است، در شأن شما بزرگواران نیست و بنده همواره بر این امر تأکید داشته ام که آسایشگاه جانبازان باید در خوش آب و هوا ترین نقطه شهر قرار داشته باشد و هر کدام در یک سوئیت که به بهترین تجهیزات لازم برای زندگی یک معلول مجهز است، اسکان داشته باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت باید به گونه ای برنامه ریزی کند که جانبازان ما به غیر از مشکلات جسمی که بر آنها عارض شده است، مجبور به تحمل مشکلات مضاعفی نشوند./۱۳۰۵/پ202/ب1

ارسال نظرات