۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۲۱۳۸۸
عضو شورای مرکزی حزب الله:

پیروزی بر تروریست ها از اخراج صهیونیست ها از خاک لبنان کمتر نیست

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که اخراج تکفیری ها از مرزهای لبنان از اخراج صهیونیست ها در سال ۲۰۰۰ از خاک این کشور کمتر نیست.
شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در نشست فکری که از سوی جمعیت امام صادق(ع) در منطقه انصار برگزار شد، گفت: آنچه در مرزهای لبنان رخ داد در چارچوب پیروزی های مستمر بر تکفیری ها به عنوان مزدوران رژیم صهیونیستی به شمار می آید.

وی افزود: لبنان امروزه در اوج عزت و اقتدار علیه دشمن صهیونیستی و مزدوران تکفیری آن قرار دارد و ما توانستیم روندی را تاسیس کنیم که امام موسی صدر بر آن تأکید داشت.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: ما به حمایت از ارتش جهت محافظت از دولت و سازمان های دولتی پرداختیم و توانستیم با این معادله بر دشمن فائق آییم.

حجت الاسلام بغدادی اظهار داشت که امروزه پیروزی را جشن می گیریم که از پیروزی در سال 2000 و اخراج صهیونیست ها از خاک لبنان کمتر نیست.

وی ابراز امیدواری کرد که ملت لبنان بتواند حقوق از دست رفته خود را دریافت کرده و دارایی های سرقت رفته از سوی کسانی که مدعی حرص نسبت به وطن بوده اما در راستای مصالح بیگانگان فعالیت می کنند را بازپس بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب الله تأکید کرد که این افراد و جریان ها به هیچ وجه به فکر مصالح ملت نبوده و خیر و صلاح را برای لبنان نمی خواهند./980/ب903/د

ارسال نظرات