۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۵۲۱۶۰۸
مدیر مرکز آموزش عالی قاسم بن الحسن:

دولت اقتدار ملی را بالا برده و با بیکاری و فقر مبارزه کند

مدیر مرکز آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) گفت: دولت باید اقتدار ملی را بالا ببرد و مبارزه با بیکاری و فقر را در دستور کار خود قرار دهد.
علم الهدی

حجت‌الاسلام محمدباقر علم الهدی مدیر مرکز آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اینکه دولت باید غرور ملی را همواره مدنظر خود قرار دهد، کشور ما به شدت نیازمند حفظ و افزایش اقتدار ملی است، اظهار داشت: دولت باید اقتدار ملی را بالا ببرد جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنانش هرگز ضعیف نیست.

وی افزود: دولتمردان نظام باید در کمال اقتدار با دشمنان قسم خورده این نظام مواجه شوند و از موضع اقتدار حرف بزنند تجربه نشان داده هر زمانی که ما در کمال اقتدار با دشمن مواجه شدیم دشمن عقب‌نشینی کرده و هر زمان که کوتاه آمدیم او با وقاحت تمام حقوق ملت ما را پایمال کرده است.

مدیر مرکز آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) عنوان کرد: نباید فراموش کرد آن روزی که نیروهای مسلح ما یگان‌های متجاوز آمریکایی را به اسارت خود درآوردند و آنها را که از ترس می‌لرزیدند به خاک ایران آوردند، آن روز اقتدار ملی ما به حد قابل قبولی بالا رفت.

وی افزود: آن روزی که ملت ایران جشن هسته‌ای برپا کرد و آن روزی که ملت شاهد موفقیت‌های صنایع دفاعی کشور شدند اقتدار ملی به اوج رسید اقتدار ملی مسأله مهمی است که دولت باید مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام علم الهدی اظهار داشت: مبارزه با بیکاری و فقر باید در دستور کار دولت باشد دولت جمهوری اسلامی باید به این امور با شدت و جدیت رسیدگی کند، بحث اشتغال، فقرزدایی و سلامت مسائل اساسی کشور هستند که باید مسأله اساسی دولتمردان هم قرار بگیرند.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به هیات دولت درباره جلوگیری از دوقطبی شدن کشور، افزود: عملکرد رهبر معظم انقلاب ملاک و معیار است، رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با دوقطبی شدن جامعه همواره از دولت حاکم دفاع کردند ما نیز باید همچون ایشان رفتار کنیم و از دولت حاکم پشتیبانی کنیم دولتی که پشتیبان ملی داشته باشد با اقتدار بیشتری می‌تواند عمل کند.

مدیر مرکز آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) ادامه داد: دولت هم باید قدر مردم و پشتیبانی مردمی را بداند، دولت باید توجه داشته باشد که اداره دولت اداره یک شرکت سهامی نیست که هر گروهی سهمی از آن ببرد بلکه اداره دولت یک وظیفه است وظیفه‌ای که باید به عهده افراد شایسته گذاشته شود افراد شایسته صرف نظر از این که در کدام حزب و گروه هستند، باید مدیریت کشور را به دست بگیرند.

وی ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و بدنه مدیریتی کشور که با تلاش مجدانه مشغول خدمت رسانی به مردم بزرگوار کشور هستند، برای همه عزیزان آرزوی موفقیت و برای ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران آرزوی سربلندی و عزت روز افزون کرد./807/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات