۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۲۱۷۸۴

نماینده آیت الله سیستانی بر جمع میان علوم قرآنی و دانشگاهی تاکید کرد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد که جمع میان علوم قرآنی و دانشگاهی به منزله جمع میان دنیا و آخرت است.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ جواد النصراوی مدیر موسسه قرآن کریم وابسته به آستان مقدس عباسی به همراه جمعی از معاونان و قرآن آموزان این موسسه ضمن تشرف به زیارت بارگاه مطهر امام حسین (ع) با حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار کردند.

وی گزارشی مختصر از فعالیت‎های موسسه قرآنی خود خدمت نماینده حضرت آیت الله سیستانی ارائه کرد و گفت: برنامه‎های این موسسه به دو بخش فردی و گروهی تقسیم می‎شود که این موسسه قرآنی در هر دو بخش دارای برنامه و دانش آموزانی است.

حجت الاسلام کربلایی در این دیدار حضور گسترده کودکان و نوجوانان در مراکز قرآنی را مایه مباهات خواند و گفت: همانند رشادت های مجاهدان در نبرد با تروریست ها، به این قرآن آموزان که آینده ساز عراق هستند، افتخار می کنیم. نیاز ما به حاملان قرآن کریم همانند نیاز به رزمندگان است.

وی بر ضرورت پیاده سازی مفاهیم قرآن در زندگی تاکید کرد و اظهار داشت: مشاهده تلاش و کوشش جوانان قرآنی مایه امیدواری نسبت به آینده عراق است و موجب ارتقا و پیشرفت این کشور می‎شود.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی، جمع میان دروس قرآنی و علوم دانشگاهی را اقدامی بسیار پسندیده و به معنای جمع میان دنیا و آخرت دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان باید علاوه بر پیشرفت در علوم قرآنی در حوزه مسائل دانشگاهی و علمی از جایگاه ویژه و برتری خاصی برخوردار باشند./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات