۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۲۱۹۰۲
عضو ارشد مقاومت:

صدای ناله و فریاد صهیونیست‌ها از شکست داعش شنیده می‌شود

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، شکست داعش در این کشور را عامل فریاد و ناله صهیونیست ها توصیف کرد.
شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم پایان دوره آموزش قرآنی کریم در بیروت گفت: شکست تروریست های تکفیری در لبنان یک دستاورد عادی نیست بلکه دستاوردی بزرگ در زمینه های مختلف به شمار آمده و ادامه آزادی است که در سال 2000 بدست آمد. این پیروزی جزئی از سلسله دستاوردهایی است که منطقه در برابر پروژه آمریکایی، صهیونیستی و تکفیری شاهد است.

وی افزود: دستاوردها و پیروزی های مقاومت در کنار ارتش لبنان و همچنین شکست تروریست ها در تلعفر تا مرز عراق و مرز اردن و سوریه سبب شده است تا این پروژه در مسیر شکست و سقوط کامل و نهایی گام بردارد.

عضو ارشد مقاومت تصریح کرد: زمانی که تروریست های داعش و جبهه النصره و هر گروه تکفیری را در سوریه و عراق و لبنان شکست می دهیم در حقیقت صهیونیست ها را شکست داده ایم و بر این اساس است که شاهد فریاد و ناله آنان از شکست داعش هستیم.

وی با اشاره به اختلاف رژیم صهیونیستی با آمریکا به دلیل ادعای مبارزه با داعش اظهار داشت: برخی که قوی بودن لبنان در برابر خطرها و چالش ها و تروریسم تکفیری را نمی خواهند از این پیروزی ها به ستوه آمده و آنها نیز ناله می کنند. این افراد و جریان ها وظیفه دارند نسبت به دستاوردهای ملی مقاومت شک و تردید کرده و با اتهام زنی درصدد مخدوش کردن این پیروزی هستند.

حجت الاسلام دعموش این مساله را نشان دهنده وابستگی آنان به بیگانگان دانست و تأکید کرد: برخی گروه ها نیز ناتوانی خود را از رقابت با دستاورد و نقش ملی بزرگ مقاومت در آزادی سرزمین و بازگرداندن اسیران و پیکر شهدا مشاهده کرده و از این مساله به شدت ناراحت هستند.

وی ادامه داد: کسانی که امروزه نسبت به پیروزی ارتش و مقاومت ابراز شک و تردید کرده و درصدد مخدوش کردن این عملیات هستند، در چهار سال گذشته که تروریست ها بر بخشی از وطن مسلط شده کجا بودند و چرا به ارتش لبنان اجازه حمله به تروریست ها در مرزهای کشور را نمی دادند؟

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله خاطرنشان ساخت که همه این هجمه ها و شک و تردیدها نمی تواند این دستاوردهای بزرگ مقاومت را تحت تاثیر قرار داده و در هماهنگی میان ارتش و مقاومت خللی ایجاد کند./980/ب902/د

ارسال نظرات