۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۲۲۰۷۷
ائتلاف ۱۴ فوریه تأکید کرد؛

پیروزی بزرگی علیه نظام تروریستی آل سعود در راه است

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تأکید کرد که پیروزی های بزرگی علیه نظام تروریستی آل سعود در راه هستند.
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین پیروزی بر تروریست های و دستاورد دومین آزادی در لبنان را به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و ارتش این کشور تبریک گفت.

 در این پیام آمده است: این پیروزی که به پرونده پیروزی های مستمر علیه قدرت های تکفیری مورد حمایت دشمنان ملت های آزاده در آمریکا و انگلیس افزوده می شود، بر اعتبار و قدرت مقاومت می افزاید.

ائتلاف 14 فوریه تأکید کرد که این دستاورد، پیروزی بر پروژه شیطانی در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی و حاکمان مزدور و جنایتکار به ویژه نظام تروریستی آل سعود به شمار می آید.  

این ائتلاف افزود: این پیروزی ضربه دردناکی برای همه کسانی است که نسبت به گروه های تکفیری تروریستی شرط بسته و از آنها حمایت کردند. آنان در پروژه تغذیه داعش تروریستی که به ریختن خون شهروندان بی گناه در سراسر جهان می پردازد، شکست خوردند.

 ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه خون های ریخته شده را آفتاب تابان توصیف کرد و اظهار داشت که پیروزی های بدست آمده از سوی مقاومت نشان می دهد که پیروزی بزرگی در کشورهایی که آل سعود در آنها به کشتار و فساد می پردازد، در راه است و مقدمات نابودی تسلط استکبار جهانی و انتقام ملت ها فراهم می شود./980/ب903/د

ارسال نظرات