۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۲۲۱۴۹
معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

برگزاری دوره های مهارت افزایی ویژه طلاب و روحانیان مدرسه امام خامنه ای اهواز

حجت الاسلام پشم فروش گفت: دوره های مهارت افزایی ویژه طلاب و روحانیان حاضر در کلاس ها تدوین شده است که در طی سال تحصیلی برگزار می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدپشم فروش، معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تشکیل گروه تبلیغی با حضور ۳۰ طلبه اظهار داشت: برای سال تحصیلی جاری در نظر داریم تا با همراهی طلاب ۲۰ تا ۳۰ مدرسه را تحت پوشش قرار داده و نمازهای جماعت، حضور در کلاس های درس و پاسخ به شبهات، پاورپوینت های آموزشی در ایام محرم، دهه فجر را با نظم و انضباط خاصی اجرا کنیم.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه این فعالیت ها برای دانش آموزان پسر کلاس های هشتم، نهم و دهم برگزار خواهد شد، افزود: دوره های مهارت افزایی ویژه طلاب و روحانیان حاضر در کلاس ها تدوین شده است که در طی سال تحصیلی (شهریور و آبان ماه) برگزار می شود.

این مقام مسؤول گفت: ارتقای مهارت سخنوری و استفاده از روش های نوین آموزشی همچون استفاده از پاورپوینت، فیلم، روایتگری و جمع آوری و چینش محتوا برای تدریس از جمله اولویت های معاونت تبلیغ در سال تحصیلی جاری برای طلاب است.

حجت الاسلام پشم فروش افزود: اولویت ما برای دانش آموزان انسجام شبکه ای در فعالیت های مدارس و انتقال دانش و معلومات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دعای عرفه برای هفتمین سال در مصلای شهرستان کارون برگزار شد، خاطرنشان شد: در این مراسم مردم میزبان پیکر دو شهید گمنام بودند و حجت الاسلام و المسلمین حاجتی به سخنرانی پرداخت./۹۴۵۶/ت۳۰۲/خ

ارسال نظرات