۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۲۲۲۱۲

تشکر نجبا از حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت در عراق

معاون دبیرکل نجبا در امور حوزه علمیه از تلاش‌ها و کمک‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری به جبهه مقاومت (خصوصاً عراق) تشکر و قدردانی کرد.
دیدار حجت‌الاسلام «سید علاءالدین الجزائری» معاون دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در امور حوزه‌های علمیه، در نجف اشرف با حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام «سید علاءالدین الجزائری» معاون دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَبا در امور حوزه‌های علمیه، در نجف اشرف با حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام مروی اظهار داشت: نُجَبا مصداق کامل یک گروه جهادی و الگویی برتر برای فرزندان امت اسلامی در همه میدان‌ها است.

حجت‌الاسلام الجزائری در این دیدار توضیحات مبسوطی پیرامون نُجَباء و فعالیت این گروه مقاومت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و جهادی در عراق و سوریه ارائه کرد.

وی به نمایندگی از تشکیلات نُجَبا، از تلاش‌ها و کمک‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران به ویژه شخص حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای به جبهه مقاومت (خصوصاً عراق) تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام مروی نقش مقاومت اسلامی نُجَبا در دفاع از مقدسات اسلامی که با خون پاک این رزمندگان در عراق و سوریه پیوند خورده است؛ را ارزنده توصیف کرد.

وی همچنین نُجَبا را مصداق کامل یک گروه جهادی دانست که می‌تواند الگوی برتر فرزندان امت اسلامی در همه میدان‌ها باشد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات