۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۲۲۲۳۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

شهید حججی مصداق جوانان قرآنی ایران اسلامی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: شهید حججی که با ایمان راسخ و برگرفته از قرآن کریم در برابر دشمنان ایستاد، مصداق دلدادگی و عشق جوانان ایران به قرآن کریم است.
مدیرکل اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، صبح امروز در آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با وجود تلاش دشمنان برای خاموش کردن نور قران کریم، شاهد تلالو بیشتر نور رحمانی قرآن کریم در جهان هستیم.

وی گفت: شهید حججی که با ایمان راسخ و برگرفته از قرآن کریم در برابر دشمنان ایستاد، مصداق دلدادگی و عشق جوانان ایران به قرآن کریم است.

حجت الاسلام جوانبخت در ادامه با اشاره به افتخار آفرینی قاریان و حافظان استان در مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: کسب رتبه های بین المللی از سوی قاریان و حافظان قران کریم در سالهای اخیر، وظیفه استان آذربایجان غربی را در میزبانی از چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سنگین تر کرده است.

رییس ستاد چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: ستاد اجرایی مسابقات سراسری قرآن کریم با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی استان و نهادهای خصوصی برای میزبانی شایسته از نخبگان قرآنی کشور تلاش کرده است و امیدواریم روزهای به یادماندنی برای متسابقین به ارمغان آورد.

گفتنی است، قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط حامد ولی زاده قاری بین المللی قرآن کریم، اجرای نمایش، اجرای برنامه گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای برنامه گفت و گو با آیت الله قریشی مفسر بزرگ قرآن کریم و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم است که هم اکنون در حسینیه ثارالله ارومیه در حال برگزاری است.

گفتنی است، چهلمین دوره  مسابقات قران کریم جمهوری اسلامی ایران امروز در ارومیه آغاز به کار کرد و تا ۲۶ شهریورماه ادامه دارد./۹۳۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات