۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۲۲۲۹۹
حجت الاسلام والمسلمین نبوی مطرح کرد؛

تربیت مدیران توانمند از مزیت های فعالیت تبلیغی گروهی است

معاون تبلیغ حوزه های علمیه تربیت مدیران توانمند را از مزیت های فعالیت تبلیغی گروهی دانست و بر تلاش برای رفع آسیب های تبلیغ تأکید کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه در نخستین همایش آموزشی و توجیهی گروه های فرهنگی تبلیغی سراسر کشور که از صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران آغاز شده است با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش عنوان کرد: چنین همایش هایی می تواند سبب انتقال تجربیات و گسترش فعالیت های تبلیغی شود.

وی افزود: لازمه تبلیغ گروهی و جمعی، اعتقاد به تأثیرگذاری آن در جامعه است و اگر به دنبال تبلیغ موفق هستیم باید به تأثیر تبلیغ گروهی ایمان داشته باشیم.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه تصریح کرد: یکی از مزیت های تبلیغ جمعی، تمرین کار گروهی است که این موضوع می تواند به همفکری و تحمل یکدیگر کمک کند و نتیجه آن یک تبلیغ موفق همراه با همفکری و دوری از خودرأیی و استکبار فکری است.

وی تمرین مدیریت را از دیگر مزیت های تبلیغ گروهی دانست و خاطرنشان کرد: در روند اجرای برنامه های تبلیغی و مدیریت فعالیت های جمعی، تمرین مدیریت صورت می گیرد و همین موضوع سبب می شود تا مدیران توانمندی برای مدیریت های کلان جامعه تربیت شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی اضافه کرد: بروز خلاقیت و ابتکار را می توان به عنوان یکی دیگر از مزیت های فعالیت تبلیغی گروهی مورد اشاره قرار داد که گاهی ما مشاهده کرده ایم که گروه های تبلیغی فعالیت های خلاقانه ای انجام داده اند که بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی تأکید کرد: اگر هر گروه تبلیغی بتواند یک کار نو و مبتکرانه انجام دهد، هزاران کار خلاقانه در طول سال اجرا می شود که برنامه ریزی برای اجرای این حجم نوآوری از توان ساختارهای اداری خارج است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه ادامه داد: ایجاد زمینه برای به دست آوردن تخصص های کوچک، و تمرین، کارورزی و نظارت نزدیک به فعالیت های گروهی از دیگر مزیت های فعالیت های تبلیغ گروهی است که می تواند استعدادهای مبلغان را در زمینه های تخصصی شکوفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی ابراز کرد: تمرین اخلاص و هدفمندی و بازخوردگیری فعالیت ها، از دیگر مزیت هایی است که می تواند با فعالیت های تبلیغی گروهی به دست بیاید و اگر این موضوعات مورد توجه قرار گیرد، گرایش به فعالیت های تبلیغی گروهی افزایش یافته و اثرگذاری تبلیغ بیشتر می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آفت هایی مانند رقابت ناسالم، حضور در زمینه های متفاوت تبلیغی به جای فعالیت های تخصصی در زمینه تبلیغ و دریافت کمک مردمی به صورت غیر سالم در روند تبلیغ وجود دارد که باید تلاش شود تا فرآیند تبلیغ از این آفات و آسیب ها پاک شود./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات