۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۲۲۳۰۹
نماینده آیت الله سیستانی:

وحدت و خون شهدا رمز پیروزی بر تروریسم است

نماینده حضرت آیت سیستانی در استان بصره خاطرنشان کرد که وحدت و خون شهدای که به ندای مرجعیت لبیک گفتند موجب آزادی اراضی این کشور از لوث تروریسم شد.
حجت الاسلام شیخ محمد فلک نماینده حضرت آیت الله سیستانی در بصره

به گزارش خبرگزاری رسا، نماز عید قربان امروز در استان‎های بصره، ذی قار، المثنی و دیوانیه عراق برگزار شد و خطیبان نماز عید بر ضرورت حمایت از نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و آزادی کامل اراضی این کشور از لوث تروریسم تاکید کردند.

حجت الاسلام شیخ محمد فلک نماینده حضرت آیت الله سیستانی در استان بصره در نماز عید قربان که در مسجد الوشیلی برگزار شد، گفت: وحدت و خون ملت عراق موجب پیروزی‎های چشمگیر رزمندگان در خطوط مقدم نبرد با تروریسم شده است.

وی افزود: امکان جبران وفا و جانفشانی رزمندگانی که به فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی لبیک گفتند و خونشان را در راه دفاع از وطن و مقدسات اعطا کردند، وجود ندارد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با اشاره به اینکه تاریخ هیچگاه اقدامات فاسدان را فراموش نخواهند کرد، اظهار داشت: ملت عراق باید وحدت خود را در برابر ظالمان، فاسدان، احزاب و جریان‎های که برای چپاول ثروت‎ها و تخریب این کشور ساخته‎ شده‎اند، حفظ کنند.

همچنین حجت الاسلام شیخ عبدکریم التمیمی امام جماعت مسجد سید الصافی واقع در منطقه ابوالخصیب واقع در جنوب استان بصره پیروزی‎ و رشادت رزمندگان در مبارزه با تروریسم را ارج نهاد و اظهار داشت: مردم عراق نباید در چنین ایامی صله رحم را فراموش کنند.

خطیبان عید قربان در جمع پرشور نمازگزاران استان دیوانیه نیز خواستار اعطای حقوق شهدا، نیروهای امنیتی و بسیج مردمی شدند و عنوان کردند: دولتمردان باید چاره‎ای برای رفع بیکاری و ارتقای حقوق شهروندی در این کشور بیندیشند.

گفتنی است که امروز در عراق به عنوان عید قربان اعلام شده است./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات