۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۲۲۴۴۸
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز خبرداد؛

آغاز سال تحصیلی جدید با حضور آیت الله فرحانی

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز گفت: روز گذشته طی مراسمی با حضور آیت الله فرحانی نماینده مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه رامهرمز و مسؤولان این شهرستان، طلاب و خانواده های آنان، سال تحصیلی جدید به طور رسمی آغاز شد.
فرحانی

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تشریح برنامه روز گذشته و افتتاحیه سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: روز گذشته شنبه 11 شهریور آئین افتتاحیه سال تحصیلی جدید با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسؤولان عالیرتبه رامهرمز برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز در ادامه افزود: در این برنامه طلاب و خانواده های آنان هم حضور داشتند و همچنین سخنران وِیژه این برنامه آیت الله فرحانی بود و هدف از دعوت ایشان، جایگاه علمی و اخلاقی بالایی وی در سطح کشور است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید با توجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره کار جهادی و انقلابی بنا داریم برای طلاب مستعد مدرسه برنامه ها و کلاس های ویژه ای برگزار کنیم و برای تربیت طلاب مستعد از لحاظ درسی بسیار زمان خواهیم گذاشت.

حجت الاسلام منصوری درباره جذب شدگان در سال تحصیلی جدید، بیان داشت: امسال نزدیک به 30 نفر به حوزه مراجعه کردند که از این تعداد پس از آزمون ها و مصاحبه های متعدد در نهایت 10 نفر برای سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز جذب شدند.

وی در ادامه ابراز داشت: 10 نفری که برای سال تحصیلی جدید جذب مدرسه ما شدند در مقطع تحصیلی سیکل بودند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز اظهار داشت: قرار است برای سال تحصیلی جدید به منظور افزایش سطح علمی طلاب، کارگروه های علمی برای فعالیت های پژوهشی، نشریه ای و همچنین به روز کردن مطالب علمی و درسی حوزه تشکیل شوند.

این مقام مسؤول در پایان درباره فعالیت های تهذیبی و اخلاقی در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: در رابطه با امور تهذیبی برنامه های بسیار متنوع و مختلفی از قبیل اردوهای جهادی که مورد توجه رهبری است را برای طلاب در قالب هجرت های کوتاه مدت، طلاب را اعزام خواهیم کرد./9453/ت۳۰۲/خ

ارسال نظرات