۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۲۲۵۰۵
همزمان با سالروز ولادت امام علی النقی؛

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه بناب برگزار می‌شود

مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۹۷-۹۶ حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب پانزدهم شهریور همزمان با سالروز ولادت امام علی النقی(ع) برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام رجبی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه بناب

حجت الاسلام علی رجبی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از عزیمت اساتید و طلاب این حوزه به مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: هفته گذشته ۱۴۰ نفر از اساتید و طلاب این مرکز علوم دینی رهسپار دیار طوس شدند.
وی با بیان این‌که سفر زیارتی و سیاحتی طلاب بناب ۷ روزه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این سفر اساتید و طلاب حوزه علمیه بناب در کنار زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع)، دیدارهایی نیز با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی خواهند داشت.
حجت الاسلام رجبی با بیان این‌که اردوی زیارتی مشهد مقدس تابستان هر سال از سوی حوزه علمیه بناب اجرا می شود، گفت: در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی و معرفتی، کارگاه های مختلف پیرامون مسائل روز سیاسی و اجتماعی ویژه طلاب برگزار می شود که همه ساله با استقبال دانش‌آموختگان حوزوی همراه است.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب از برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی این مرکز علوم دینی خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۹۷-۹۶ حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب پانزدهم شهریور همزمان با سالروز ولادت امام علی النقی(ع) و از ساعت ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات ورزشی طرح تابستانی نسیم رحمت در قالب جام وحدت مساجد در شهرستان بناب خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به همت حوزه علمیه بناب از روز پانزدهم مرداد در ۴ رشته فوتسال، فوتبال دستی، طناب کشی و تنیس روی میز آغاز شده بود که در نهایت با معرفی قهرمانان هر ۴ رشته به پایان رسید.
حجت الاسلام رجبی با بیان این‌که در رشته فوتسال مسجد امام حسین (ع) آخوند قشلاق، مسجد پورصادق و مسجد انقلاب به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند، خاطرنشان کرد: در رشته طناب کشی مسجد توحید، مسجد بداق و مسجد انقلاب و در رشته رشته فوتبال دستی مسجد حمزه، مسجد باب الحوائج و مسجد حاج بابا به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی با بیان این‌که در رشته تنیس روی میز ورزشکاران مسجد پورصادق، مسجد صحرا و مسجد بداق رتبه های برتر را از آن خود کردند، گفت: این مسابقات با هدف همگرایی و وحدت فعالان مسجدی و آشنایی جوانان و نوجوانان با حوزه علمیه بناب برگزار شد./935/ت
۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات