۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۲۲۶۳۵

سید عمار حکیم با آیت الله شاهرودی دیدار کرد

رییس ائتلاف ملی عراق با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران دیدار و گفت‎وگو کرد.
دیدار عمار حکیم با آیت الله شاهرودی

به گزارش خبرگزار رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق با آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمهوری اسلامی ایران دیدار و آخرین وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

آیت الله شاهرودی در این دیدار پیروزی‎های اخیر مجاهدان عراقی در عملیات آزادسازی تلعفر را تبریک گفت و اظهار داشت: ایران در مبارزه با تروریسم و بازسازی مناطق آزاد شده از عراق حمایت می‎کند.

حجت الاسلام حکیم نیز نقش تاثیر گذار ایران در مبارزه با تروریسم و ایستادگی در برابر داعش را ارج نهاد و خاطرنشان کرد: عراق در شرایطی قرار دارد که می‎تواند به عنوان پل ارتباطی میان کشورهای مختلف منطقه باشد.

وی با بیان اینکه عراق به نیابت از جهانیان در حال مبارزه با تروریسم است، افزود: پیروزی‎های اخیر مجاهدان در مبارزه با داعش و پاکسازی اراضی این کشور از لوث تروریسم به مصلحت منطقه و جهان است. وحدت عراق شرط اساسی در استقرار این کشور و منطقه به شمار می آید.

وی همچنین در نشستی خبری به اقدامات حکومت میانمار در قلع و قمع مردم مسلمانان این کشور واکنش نشان داد و بیان داشت: مجامع، سازمان‎های بین المللی و حقوق بشر باید به مسؤولیت خود در برابر مردم مظلوم و مسلمان میانمار عمل کنند./994/ب۹۰۳/د

ارسال نظرات