۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۲۲۶۹۰

واکنش سیاستمدار لبنانی به شک و تردید در قبال مواضع حزب الله

رییس حزب التوحید العربی لبنان به دفاع از مواضع و عملکرد حزب الله پرداخت.
وئام وهاب رییس حزب التوحید العربی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، وئام وهاب رییس حزب التوحید العربی لبنان نسبت به سخنان سمیر جعجع رییس حزب «القوات اللبنانیه» و از سیاستمداران مخالف محور مقاومت واکنش نشان داد.

سمیر جعجع مواضع حزب الله در قبال ممانعت جنگنده های آمریکایی از خروج تروریست های داعش از لبنان به سوی دیرالزور را عجیب و شک برانگیز خوانده بود. 

وئام وهاب در واکنش به این مساله گفت: موضع حزب الله در قبال کاروان خانواده های داعش نه عجیب است و نه غریب بلکه نشان می دهد که به وعده ها و توافق ها پایبند و وفادار است.

این سیاستمدار لبنانی تصریح کرد: البته تعجب برخی از افراد و گروه ها نسبت به پایبندی به وعده ها را متوجه می شویم.

وی افزود: تاکید می کنیم که مواضع حزب الله کاملا قابل درک است و مواضع شما نیز فهمیده می شود زیرا به فن نامردی تسلط دارید.

گفتنی است حزب الله لبنان چند روز پیش با صدور پیامی از ممانعت جنگنده های آمریکایی از انتقال عناصر گروه تروریستی داعش و خانواده های آنان به دیرالزور سوریه خبر داد.

در این پیام آمده بود که جنگنده های آمریکایی اجازه انتقال عناصر داعش و خانواده هایشان را نداده و آنها را در صحرا محاصره کرده اند و حتی اجازه رسیدن کمک های انسانی به خانواده ها و بیماران و مجروحان و کهنسالان را نمی دهد. در صورت ادامه وضع کنونی مطمئنا مرگ در انتظار خانواده ها که جمعی از بانوان باردار در میان آنها حضور دارند، خواهد بود.

حزب الله افزود: دولت سوریه و حزب الله به وعده خود مبنی بر عبور به سلامت و بدون سوء قصد اتوبوس ها از منطقه تحت تسلط دولت سوریه عمل کرده و به این عهد درباره 6 اتوبوس باقیمانده پایبند خواهیم ماند./980/ب903/د

ارسال نظرات