۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۲۲۷۸۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

۵ پروژه عمرانی مربوط به مدارس علمیه لرستان در دست اجرا است

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به ساخت و ساز و تعمیرات در مدارس علمیه برادران استان گفت: هم اکنون پنج پروژه عمرانی مربوط به مدارس علمیه استان در حال انجام است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: در مدارس علمیه الشتر، دورود، ازنا، نورآباد، الیگودرز و رضویه خرم آباد ساخت و ساز و تکمیل پروژه ها در حال انجام است.

وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری فاز نخست مدرسه علمیه رضویه خرم آباد عنوان داشت: فاز دوم این پروژه نیز در صورت تأمین اعتبار انجام می شود.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به پروژه عمرانی مدرسه علمیه رضوی الشتر افزود: زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع برای ساخت این مدرسه فراهم شده است.

مدیر حوزه علمیه نورآباد با اشاره به همت و همکاری پر رنگ خیران در تهیه زمین مدرسه علمیه رضوی الشتر افزود: روند ساخت این پروژه به خوبی در حال انجام است.

وی در ادامه به روند ساخت و ساز در پروژه عمرانی مدرسه علمیه برادران دورود اشاره و اظهار کرد: با همکاری و پیگیری امام جمعه این شهرستان زمینی به مساحت شش هزار مترمربع برای ساخت این مدرسه خریداری شده و هم اکنون در مرحله نقشه کشی است.

حجت الاسلام میناپور بیان داشت: در صورت تأمین اعتبار در سطح ملی و استانی عملیات ساخت و ساز مدرسه علمیه برادران دورود به سرعت پیش می رود.

وی به طرح توسعه مدرسه علمیه امام صادق ازنا اشاره و عنوان کرد: توسعه حجره های این مدرسه صورت گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه لرستان یادآور شد: نوسازی و بهسازی بخش هایی از فضاهای اداری، آموزشی و بهداشتی مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا نیز از دیگر اقداماتی بود که در این مدرسه صورت گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه استادسرای نورآباد از دیگر پروژه های عمرانی حوزه علمیه لرستان است که در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: این استاد سرا نیز اکنون آماده بهره برداری است.

حجت الاسلام میناپور زیباسازی محوطه مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز و احداث زمین فوتبال را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی الیگودرز به بهره برداری رسیده است./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات