۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۲۲۹۰۶
با تأکید بر قرینه شناسی؛

کرسی ترویجی بازنگری در ساختار علم اصول برگزار می شود

مرکز همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کرسی ترویجی، عرضه و نقد ایده علمی بازنگری در ساختار علم اصول را با ارائه حجت الاسلام رضا اسلامی برگزار می کند.
بازنگری در ساختار علم اصول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کرسی ترویجی، عرضه و نقد ایده علمی بازنگری در ساختار علم اصول با ارائه حجت الاسلام رضا اسلامی عضو هیأت علمی پژوهشکده فقه و حقوق، 16 شهریورماه برگزار می شود.
حجج اسلام حسنعلی علی اکبریان و محمدعلی خادمی کوشا از اعضای هیأت علمی پژوهشکده فقه و حقوق نیز در این کرسی ترویجی، پژوهش حجت الاسلام اسلامی را نقد می کنند.
براساس این گزارش، حجت الاسلام علی شفیعی مدیرگروه فقه کاربردی و عضو هیأت علمی پژوهشکده اسلام تمدنی دبیر علمی این نشست را برعهده خواهد داشت.
لازم به ذکر است که کرسی ترویجی، عرضه و نقد ایده علمی بازنگری در ساختار علم اصول، پنجشنبه 16 شهریورماه از ساعت 9 صبح در اتاق جلسات تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به نشانی مشهد، چهارراه خسروی، خیابان شهید رجایی برگزار می شود.
دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گروه فقه کاربردی پژوهشکده اسلام تمدنی، پژوهشکده فقه و حقوق  و دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی با مرکز همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را در برگزاری این کرسی ترویجی همکاری می کنند./920/ت
۳۰۳/ی

ارسال نظرات