۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۲۲۹۴۰
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی:

توسعه فرهنگ عفاف و حجاب باید از خانه‌ها آغاز شود

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قانون حجاب و عفاف باید فرهنگ سازی شود، گفت: توسعه فرهنگ عفاف باید از خانه‌ها آغاز شود تا فرزندان براساس آن معیار عمل کنند.
حجت الاسلام خاموشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در اختتامیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی که در باغ موزه برگزار شد، گفت: توجه به فرهنگ سازی حجاب و عفاف در جامعه اسلامی بسیار مهم است.

وی افزود: امروز گرایش به دین اسلام در جهان افزایش یافته و تفکر صحیح دینی و برداشت صواب از دین طرفداران جدیدی پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی ادامه داد: امروز ما پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی در حال فرهنگ سازی هستیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه توجه به حجاب سبب می‌شود جامعه اسلامی رنگ و لعاب اسلامی بیشتری به خود بگیرد، گفت: امروز بسیاری از دانشمندان و فرهیختگان بخشی از هویت دینی را به لباس و بخش دیگر را به علم اختصاص می‌دهند بنابراین مراکز عملی ما مانند مدارس و دانشگاه‌ها باید از هویت دینی برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه اسلام و آموزه‌های دینی با روشهای اخلاقی قابل تبلیغ است، عنوان کرد: اوامر و نواهی الهی بی دلیل و بیهوده برای انسان صادر نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با تاکید بر اینکه قانون حجاب و عفاف باید فرهنگ سازی شود، گفت: ناجا در زمینه عفاف و حجاب فعالیت‌های بسیاری انجام داده اما لازم است تربیت و فرهنگ سازی از خود خانواده آغاز شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگ عفاف باید از خانه‌ها آغاز شود تا فرزندان براساس آن معیار عمل کنند./813/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات