۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۲۲۹۹۱
معاون تهذیب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی خبر داد؛

برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی و تهذیبی در مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی

معاون تهذیب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی گفت: در سال تحصیلی جدید با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شد پنجشنبه های هر هفته کلاس تهذیبی در قالب کارگاه آموزشی تهذیبی برای طلاب برگزار شود.
معاونت تهذیب

حجت الاسلام محمد موسوی، معاون تهذیب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال تحصیلی جدید، مراسم افتتاح سال تحصیلی96-97 مدرسه درالعلم آیت الله بهبهانی اهواز ساعت 10 ونیم صبح روز شنبه 11 شهریورماه هفته جاری برگزار شد.

معاون تهذیب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز در ادامه بیان داشت: در این مراسم اساتید، مسؤولان مدرسه و طلاب حضور داشتند و مدیر مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز به سخنرانی پرداخت و به طلاب نکات مهمی را در رابطه با حوزه علمیه توصیه کرد.

این مقام مسؤول در ادامه به تشریح فعالیت های تهذیبی در این مدرسه علمیه پرداخت و تصریح کرد: برنامه تلبس طلاب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی را در عید غدیر خم داریم و این برنامه با حضور مسؤولان استانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: با توجه به نشست اخیر معاونان تهذیب حوزه های علمیه استان در اهواز، مقرر شد که در مدارس علمیه سراسر استان به مسائل تهذیبی و اخلاقی توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای طلاب در سال تحصیلی جدید با محوریت امور تهذیبی، خاطرنشان کرد: برنامه های بسیار ویژه ای برای امور قرآنی و اخلاقی و همچنین نشست های بصیرتی سیاسی در سال تحصیلی جدید برای طلاب خواهیم گذاشت.

معاون تهذیب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز ابراز داشت: قرار است در سال تحصیلی جدید چهارشنبه ها را به کلاس اخلاق عمومی اختصاص دهیم تا طلاب در امور اخلاقی در سطح بالایی قرار بگیرند.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تهذیبی در سال تحصیلی جدید، گفت: در سال تحصیلی جدید با توجه به برنامه ریزی های که صورت گرفته، مقرر شد پنجشنبه های هر هفته کلاس تهذیبی در قالب کارگاه آموزشی تهذیبی برای طلاب برگزار شود و از اساتید خبره در این کلاس ها استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام موسوی درباره اعزام طلاب به اربعین حسینی، اظهار داشت: بنا داریم در ایام اربعین حسینی با هماهنگی هایی که باید با مسؤولان مربوطه انجام دهیم، تعدادی از طلاب را همانند سال گذشته، به این مراسم عظیم و معنوی اعزام کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: طی روزهای گذشته دوره تهذیبی طلاب جدیدالورود به مدت دوهفته در مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز برگزار شد و در نهایت 16 نفر جذب مدرسه شدند./9453/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات