۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۲۳۲۴۷
هاآرتص:

رژیم صهیونیستی فقط در رزمایش‌ها می‌تواند حزب‌الله را شکست دهد

روزنامه هاآرتص نوشت: برای اسرائیل راحت‌تر است که فقط در رزمایش‌ها بر حزب‌الله پیروز شود زیرا واقعیت‌های میدانی با رزمایش متفاوت است.
حزب الله و اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه «هاآرتص» در یادداشتی به بررسی رزمایش بزرگ رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی و نزدیک مرز لبنان پرداخته و تاکید کرد ارتش اسرائیل فقط می‌تواند حزب‌الله در رزمایش‌ها شکست دهد ولی واقعیت‌های میدانی، چیز دیگری است.

در ابتدای این یادداشت با اشاره به اینکه حزب‌الله اکنون دشمن اصلی و لبنان، نگران‌کننده‌ترین میدان نبرد برای اسرائیل است، آمده است: سوریه اکنون عرصه دومی است که می‌تواند بخشی از نبرد آینده با حزب‌الله باشد.

هاآرتص با بیان اینکه برای اسرائیل راحت‌تر است در رزمایش‌ها، اعلام کند که بر حزب‌الله پیروز شده، نوشت: حزب‌الله نیز از تدارکات ارتش اسرائیل برای این رزمایش آگاه است و انتظار می‌رود تمام تلاش خود را برای تحلیل نقشه‌ها و ارزیابی توانمندی‌های نظامی اسرائیل به کار ببرد.

در ادامه این یادداشت آمده است که دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی اسرائیل هنوز نمی‌دانند در صورت وقوع جنگ با حزب‌الله، روسیه چگونه عمل خواهد کرد اما امکان این وجود دارد که مسکو هم از حمله شدید اسرائیل به حزب‌الله جلوگیری کند هم در صورت خوب پیش نرفتن اوضاع، از طریق دیپلماتیک به تل‌آویو برای خروج از بحران کمک کند./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات