۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۵۲۳۲۶۶
در پی شکست محاصره دیرالزور؛

وزیر لبنانی به بشار اسد و سید حسن نصرالله تبریک گفت

وزیر مهاجرین لبنان شکست محاصره دیرالزور را به رییس جمهور سوریه و دبیرکل حزب الله تبریک گفت.
بشار اسد و سید حسن نصرالله

به گزارش خبرگزاری رسا، طلال ارسلان وزیر مهاجرین لبنان شکست محاصره دیرالزور را به دولت سوریه تبریک گفت و اظهار داشت: به بشار اسد به دلیل همه دستاوردها به ویژه شکست محاصره دیرالزور که با استقامت و درایت و سیاست و صلابت وی به دست آمد، تبریک گفته و به فرماندهان و نیروهای ارتش برای این پیروزی بزرگ درود می فرستیم.

وی همچنین به سید حسن نصرالله و نیروهای قهرمان مقاومت برای همه دستاوردها و پیروزی ها در سوریه تبریک گفت.

این سیاستمدار لبنانی افزود: پیامدهای این پیروزی بر همه ملت های مظلوم و محکوم تاثیر می گذارد. ما پیروزی را می سازیم و شکست را بر دشمن تحمیل می کنیم و در پرتو تمسک به مبانی و ارزش ها کسی نمی تواند واقعیت دیگری را بر ما تحمیل کند.

طلال ارسلان همچنین از روسیه و رییس جمهور این کشور به دلیل مشارکت در جنگ با تروریست های تکفیری تقدیر کرد و تصریح کرد: روسیه در زمینه های مختلف با فشار مواجه بود اما همه این فشارها ناکام مانده و به حمایت از مبارزان با تروریسم ادامه می دهد.

همچنین جمیل السید مدیرکل سابق امنیت عمومی لبنان با استقبال از سفر مسؤولان این کشور به سوریه گفت: با تغییر اوضاع سوریه به سود بشار اسد، حرص لبنانی ها برای سفر به دمشق افزایش یافته است.

وی ادامه داد: دیدار از برادر در هنگام بیماری و خطر نشان دهنده وفاداری است ولی دیدار در هنگام امنیت، ارزش زیادی ندارد./980/ب902/د

ارسال نظرات