۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۲۳۲۸۳
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی سبزواری:

سکوت مسلمانان زمینه ادامه نسل‌کشی را برای نظام سلطه فراهم می‌کند

نایب‌رییس هیأت‌ مدیره انجمن علمی اصول فقه گفت: نسل‌کشی مسلمانان اصلی‌ترین هدف دشمن در جریان میانمار است و در صورت سکوت امت اسلام دشمن این رویه را ادامه خواهد داد.
حجت الاسلام رحمانی سبزواری

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رحمانی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تحلیل جریان نسل‌کشی میانمار به ابعاد گسترده این فتنه جهان سلطه اشاره کرد و اظهار داشت: امت اسلام توجه داشته باشند که مسأله تنها میانمار نیست؛ بلکه پروژه دشمن نسل‌کشی کل مسلمانان جهان است.

نایب‌رییس هیأت‌ مدیره انجمن علمی اصول فقه ظهور داعش را لانه‌زنبوری طراحی‌شده از سوی کلینتون در صحرای سینا توصیف کرد و ابراز داشت: برای درک دقیق ابعاد نسل‌کشی باید توجه داشت که آمریکا باتربیت 80 هزار داعشی و تزریق آنان در کشورهای اسلامی به دنبال راه اندازی جریان نسل‌کشی کل مسلمانان جهان است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی سبزواری با بیان این‌که هدف استکبار از تشکیل گروهک‌هایی همچون داعش تشکیل حکومت نیست، گفت: هدف نظام سلطه از این نسل‌کشی فراگیر این است که این دست‌پرورده‌های وحشی با ادبیاتی شبه‌اسلامی به ساختارهای اقتصادی و منافع امت اسلام ضربات جدی وارد ساخته تا ضمن تضعیف امت اسلام بتواند بخشی دیگر از این منابع را در اختیار نظام سلطه قرار دهد.

نایب‌رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که زمان اعلان جریان شیعی کشی داعش در 5 سال پیش، مدتی کوتاه ملل اسلام شاهد این حقیقت بود که داعش هدف خود را توسعه داده و اهل سنت را نیز با همان ادبیات نسل‌کشی می‌کند، ابراز داشت: داعش نه‌ تنها به اهل سنت بلکه با این شعار که «هر کسی که با ما نباشد کشته خواهد شد» به تأمین منافع نظام سلطه می‌اندیشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی با اشاره به این‌که نابودی فیزیکی و تضعیف مسلمانان اصلی‌ترین هدف دشمن در جریان نسل‌کشی امت اسلام است، گفت: در صورت سکوت امت اسلام دشمن این رویه را ادامه خواهد داد تا جایی که بردگی مدرن امت اسلامی را تجربه کند؛ بر این اساس امت اسلام باید هوشیارانه در مقابل چنین فتنه‌ای ظاهر شود.

نایب‌رییس هیأت‌مدیره انجمن علمی اصول فقه ادامه داد: در مواجهه با چنین فتنه‌ای معلوم است که حتی اهل سنت هم این روش را نمی‌پسندند و از روحیه آن‌ها و دین آنان استقبال نمی‌کنند؛ بنابراین داعش و سایر عناصر فعال در جریان نسل‌کشی ابتدا باهدف نسل‌کشی شیعه و ثانیاً نسل‌کشی اهل سنت برنامه‌های از پیش تعیین‌شده آمریکا را اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی 8 سال دفاع مقدس را ابتدای پروسه نسل‌کشی آمریکایی توصیف کرد و گفت: جنگی که به انقلاب اسلامی ایران تحمیل شد! مگر نسل‌کشی نبود؟ موشک‌هایی که شلیک می‌شد که شهرها و مردم را بدون هیچ دلیل و عذری به خاک و خون می‌کشید! واقعه نسل‌کشی نبود!

نایب‌رییس هیأت‌مدیره انجمن علمی اصول فقه افزود: دشمن با ظهور انقلاب اسلامی احساس خطر کرد؛ بر این اساس هدف نظام سلطه نسل‌کشی مسلمانان بود چرا که دشمن به دنبال این است که ابتدا به‌ ساکن مسلمانان تضعیف‌شده تا بردگی نوین نظام کفر بتواند مجدد رقم بخورد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی سبزواری با بیان این‌که دشمن در جریان نیجریه، میانمار و یمن به دنبال نسل‌کشی گسترده است، ابراز داشت: در ادبیات دیپلماسی حقوق بشر آمریکایی «گروه‌های ضعیف که مدافع حقوق خود هستند تروریسم و آن‌ها که مانند اسرائیل مردم را بی‌دلیل مورد هجمه قرار می‌دهند مدافع حقوق بشر تعریف می‌شوند.»/837/۳۰۲/ح

ارسال نظرات