۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۲۳۳۸۵

دعوت از عموم مردم بیرجند در مراسم معارفه امام جمعه بیرجند

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی و ستاد نمازجمعه بیرجند در اطلاعیه ای از عموم مردم بیرجند در مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین عبادی به عنوان امام جمعه بیرجند دعوت به عمل آورد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی و ستاد نمازجمعه بیرجند در اطلاعیه ای از عموم مردم بیرجند در مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین عبادی به عنوان امام جمعه بیرجند دعوت به عمل آورد.

اطلاعیه دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان به این شرح است؛

با صلوات بر محمد وآل محمد و تبریک دهه امامت و ولایت و عیدالله الاکبر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمعه خونین 17 شهریور به استحضار عموم مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار استان می رساند در پی صدور حکم امامت جمعه شهرستان بیرجند برای نماینده ولی فقیه حجت الاسلام والمسلمین عبادی دام ظله و نخستین نمازجمعه عبادی سیاسی توسط وی در جمعه این هفته با حضور ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین تقوی دام عزه در جمع با شکوه و نورانی و معنوی مردم برگزار می شود.

این مراسم ساعت 11:15 روز جمعه 17 شهریور در بلوار شهدای عبادی، بلوار صنعت و معدن و مصلای المهدی(عج) بیرجند برگزار خواهد شد./880/۲۰۴/ح

ارسال نظرات