۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۲۳۴۱۱
رییس سازمان بسیج جامعه زنان:

والدین در انس فرزندان خود با مسجد نقش تاثیرگذاری دارند

رییس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: والدین در انس جوانان و نوجوانان با مساجد نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.
بسیج بسیج بسیج بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مینو اصلانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان امروز در مراسم اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین که در کتابخانه شهر سالم سالن شیخ صدوق شهرری برگزار شد، گفت: والدین در انس جوانان و نوجوانان با مساجد نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

وی افزود: مسجد محل رشد و تعالی انسان است که می‌تواند سعادت دنیا و آخرت او را تامین کند، همه شهدا و بزرگان دین اسلام اگر به این مقامات دست یافتند در اثر انس داشتن آنها با مسجد بوده است.

اصلانی عنوان کرد: امروز که دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای دنبال جذب جوانان ما است باید والدین با فرزندان خود بیش از گذشته همراهی و همدلی داشته که بتوانند فرهنگ ایثار، فداکاری را به آنان آموزش دهند.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان اظهار داشت: والدین در این همراهی و همدلی با حضور خود در مساجد و همراه کردن فرزندان به طرق خوشایند، آنان را مسجد انس بدهند.

وی گفت: پایگاه و سنگر نظام جمهوری اسلامی کشورمان برای انقلاب و دوران دفاع مقدس مسجد است بنابراین اجازه ندهیم این مکان مقدس به فراموشی سپرده شود.

بنابراین گزارش مراسم اختتامیه طرح جوانه‌های صالحین به همت پایگاه بسیج مسجد حجتیه(عج) حوزه 356 فاطمیه ناحیه ری برگزار شد، در ابتدای مراسم آیاتی از قرآن کریم تلاوت و سرود جمهوری اسلامی نواخته شد، در ادامه گروه  سرود  نوجوانان  پایگاه به اجرا پرداخته و در پایان هدایایی به رسم یادبود به مربیان  طرح جوانه‌ها و  برترین‌های هر رشته  از کلاس‌های  اهدا شد./۸۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات