۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۵۲۳۴۸۵
امام جمعه تبریز:

مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: امروز مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند، تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز نمی‌توانند با تمام ظرفیت فعالیت کنند.
امام جمعه تبریز، حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز در دیدار برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: دولتمردان بایستی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند.
وی با بیان این‌که مدیریت موفق در سیستم اداری بدون توجه و شناخت نسبت به ظرفیت‌ها، مطالبات و انتظارات ممکن نخواهد بود، خاطرنشان کرد: مدیران فعال در دستگاه های دولتی بایستی به جوانان میدان دهند و با تلاش مضاعف، شجاعت، خلاقیت، نوآوری، همتاسازی و جانشین پروری در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی اقتصاد مقاومتی را یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر انقلاب از دولتمردان دانست و گفت: امروز مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند، تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز نمی‌توانند با تمام ظرفیت فعالیت کنند، در چنین شرایطی رسالت مسؤولان بسیار خطیر است.
امام جمعه تبریز توجه به حل مشکلات جامعه کارگری را خواستار شد و گفت: نیازمند برنامه‌ریزی جدی، اصولی و هدفمند در عرصه اقتصادی هستیم، اگر رکود حاکم بر اقتصاد کشور برطرف نشود، در آینده نه چندان دور واحدهای تولیدی یکی پس از دیگری تعطیل کرده و بیکاری گسترش خواهد یافت.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خطاب به برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با تاکید بر این که این موفقیت ها نباید باعث غرور شود، افزود: در زمان عدم موفقیت نیز صبر لازمه کار است، سعی کنید تجربه‌های موفق خود را در اختیار دیگر مدیران نیز قرار دهید و در تداوم مسیر خلاقیت و نوآوری داشته باشید.
همچنین بهبودی، رییس سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به این‌که رعایت شاخص های عمومی، کلی و اختصاصی ملاک انتخاب برترین‌ها بوده است، گفت: ارتقای کیفیت، ارتقای اعتماد عمومی مردم، کاهش فساد اداری و ترویج کار تیمی، تکریم ارباب‌رجوع و مشتری مداری از اهداف اصلی جشنواره شهید رجایی بوده است.
وی با بیان این که ۵۲ دستگاه در جشنواره شهید رجایی با ارائه مستندات شرکت کرده و خود را در معرض ارزیابی قرار دادند، افزود: در نهایت تیم ارزیاب با انتخاب 5 دستگاه به‌عنوان دستگاه‌های برتر در 2 شاخص عمومی و اختصاصی، 3 دستگاه برتر در شاخص عمومی و 3 دستگاه برتر در شاخص اختصاصی، دستگاه‌های برتر استانی را معرفی کردند.
بهبودی همچنین با اشاره به اولویت های این جشنواره در سال 96 گفت: توجه به دولت الکترونیک، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، مهندسی نقش ساختار سازمانی، جانشین پروری و استعداد یابی و نیز تحقق اهداف بودجه ای، از ملاک و اولویت های انتخاب برتر در سال 96 خواهد بود./935/پ
۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات