۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۲۳۵۸۸
حکیم:

عراق در قدرت و اقتدار قرار دارد

رییس ائتلاف ملی عراق خاطرنشان کرد که عراق نسبت به هر زمان دیگر، قوی‎تر و مقتدرتر شده است.
حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق در دیدار با جمعی از شیوخ و رؤسای عشائر جنوب استان موصل حفظ دستاوردهای مجاهدان لبیک گوینده به فتوای جهاد کفایی را بسیار مهم توصیف کرد و اظهار داشت: خون اقوام و طوائف مختلف عراقی برای دفاع از اراضی این کشور در برابر جریان تروریستی داعش با یکدیگر آمیخته شده است.

وی افزود: شهروندان استان‎های جنوبی پس از مشاهده اشغال استان های شمالی عراق، رفاه و آسایش خود را رها کردند و برای نجات هم‎وطنان خود از ظلم تروریست‎ها به صحنه کارزار آمدند.

رییس ائتلاف ملی عراق تصریح کرد: این کشور نسبت به هر زمان دیگری قوی‎تری شده است و این موضوع به خوبی از چشم‎ سیاستمداران خارجی که به عراق سفر می‎کنند، قابل فهم است. ملت عراق با شجاعت و رشادت و بدون مشارکت نظامیان خارجی توانستند قدرتمندانه در برابر تروریسم بایستند.

وی تاکید کرد که کشورهای خارجی تا زمانی که با تروریست‎ها دست و پنجه نرم نکنند، نمی‎توانند ارزش پیروزی و حجم خسارت‎های ملت عراق در این مبارزه را درک کنند.

رییس ائتلاف ملی عراق انتخاب افراد صالح برای ورود به پارلمان آینده این کشور را یکی دیگر از مسائل مهم دانست و خاطرنشان کرد: ملت عراق باید افرادی را در این انتخاب برگزینند که مصالح مردم را بر مصالح شخصی ترجیح دهند و در زمینه حفظ وحدت، گسترش محبت و صلح عراق تلاش کنند.

شیوخ عشائر عراق نیز در این دیدار پیروزی‎های مجاهدان در عملیات آزادسازی تلعفر را تبریک گفتند و بیان داشتند که عشائر جنوب با اعزام فرزندانشان به جبهه‎ها از هم‎وطنان خود دفاع و اراضی این کشور را از لوث تروریسم پاکسازی کردند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات