۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۲۳۶۲۳
آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از افراد توانمند و جوان در پست‌های اجرایی کشور

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر بر استفاده از افراد توانمند و جوان در پست های اجرایی کشور تأکید کرد و گفت: کسانی که توانایی انجام کار دارند مسؤولیت بپذیرند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان و مسؤولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این قرارگاه پدافند خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود بر استفاده از افراد توانمند و تاثیرگذار در سمت های مختلف تاکید کرد و بیان داشت: یکی از مشکلات مهمی که در عرصه های مختلف مشاهده می کنیم مدیریت افرادی است که نه توانمندند و نه در عرصه های مختلف می توانند گره گشای مشکلات کشور باشند.

وی افزود: باید در هر پستی افرادی متناسب آن پست و توانمند بکارگیری شود نه اینکه از افرادی استفاده شود که توانایی انجام کار را ندارند؛ کسانی مسؤولیت را بپذیرند که بتوانند کار کنند چراکه هر پست و سمتی مسؤولت سنگین اخروی دارد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیاری از اموری که کشور و نظام ضربه خورده است به دلیل سوء مسؤولیت است ابراز داشت: به همین سبب است که مقام معظم رهبری بر استفاده از افراد توانمند و جوان تأکید دارد و مسؤولان هم باید به نیروی جوان اعتماد کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با محکوم کردن جنایات افراطیون بودایی میانمار در کشتار مسلمانان روهینگیایی گفت: مردم بی گناه و مسلمان میانمار بسیار مظلوم هستند آنها سال هاست مورد تعرض دولت خود قرار دارند و نه سازمان ملل و نه مجامع حقوق بشر و نه رهبران و روشن فکران جهان به فکر آنها نیستند.

وی افزود: تا کنون صدها هزار مسلمان میانمار کشته و بی خانمان شده اند اما از هیچ جای مراکز حقوق بشر فریادی بلند نمی شود. این نشان می دهد اربابان حقوق بشر پشت این قضیه هستند. در اروپا به یک نفر تعرض می شود تمام مراکز حقوقی و بشری فریاد وابشرا سر می دهند اما این همه مسلمان کشته می شود اما صدایی در نمی آید.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هدف اصلی از ارتکاب این جنایات مبارزه با اسلام است گفت: متاسفانه سران مرتجع عربی چون تابع اربابان خود هستند نسبت به این مساله سکوت اختیار کرده اند./833/پ۲۰۱/ی

ارسال نظرات