۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۲۳۷۱۳
عضو ارشد الوفای اسلامی بحرین:

آل‌خلیفه به بهانه مبارزه با تروریسم درصدد نابودی انقلاب است

یکی از رهبران جنبش الوفای اسلامی بحرین نسبت به تلاش آل خلیفه برای نابودی انقلاب بر اساس طرح مبارزه با تروریسم هشدار داد.
سید مرتضی السندی از روحانیان بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی السندی از رهبران جریان الوفای اسلامی بحرین در پیامی تصویری با اشاره به نقشه امنیتی جدید آل خلیفه برای خاموش کردن صدای انقلاب و مقاومت مشروع این ملت گفت: این مساله نشان دهنده ورشکستگی نظام در داخل و خارج است. این نقشه که به تازگی اعلام شده است به هیچ وجه جدید نیست و نظام آل خلیفه این نقشه را با سرکوب ملت اجرا کرده است. 

وی افزود: این نقشه امنیتی 50 صفحه ای از سوی برخی پایگاه های الکترونیکی نزدیک به دستگاه امنیتی آل خلیفه منتشر شده و ابعاد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی را دربرمی گیرد. آل خلیفه به بهانه «مبارزه با تروریسم» درصدد نابودی انقلاب مردمی بحرین است.

این روحانی بحرینی تصریح کرد: این نقشه امنیتی از سوی دستگاه امنیت ملی و به وسیله کسانی نگارش شده که از دانشکده های  امنیتی در لبنان و انگلیس فارغ التحصیل شده و با هرگونه تلاش برای تغییر مقابله می کند.

حجت الاسلام السندی اظهار داشت: مفهوم تروریست در این نقشه به معنای ضربه زدن به انقلاب و مقاومت مشروع سیاسی و میدانی و رسانه ای و حقوقی است و بدینوسیله شاهد بازداشت گسترده مردم به بهانه تروریسم خواهیم بود و قشرهای مختلف ملت به ویژه فعالان حقوقی را دربرمی گیرد.

وی درباره ارتباط این نقشه امنیتی با انتخابات آینده پارلمان بحرین گفت: نظام در مرحله حساسی قرار گرفته و می خواهد مراسم افتضاح موسوم به انتخابات پارلمان بحرین را با موفقیت پشت سربگذراند. آل خلیفه در این راستا به شدت تلاش می کند تا شخصیت هایی را به عنوان نمایندگان شیعه و سنی معرفی کرده تا میران مشارکت را افزایش دهد.

عضو ارشد الوفای اسلامی درباره برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر تغییر زمان انتخابات پارلمان نسبت به نفوذ افراد مصالح مادی دوست به ارگان های دینی و اجتماعی در مناطق مختلف و سوء استفاده آنان برای انتخابات هشدار داد.

وی بر عدم توانایی نظام برای خاموش کردن صدای انقلاب ملت بحرین تأکید کرد و ادامه داد: کسانی که چنین باوری دارند در توهم سختی بسر می برند زیرا انقلاب و جهاد به یک فرهنگ ریشه دار در میان ملت مبدل شده و از پایگاه مردمی قوی برخوردار است.

حجت الاسلام السندی از تلاش جوانان منطقه الدراز برای شکست محاصره آیت الله شیخ عیسی قاسم تقدیر کرد و از ساکنان سایر منطق خواست به این جوانان بپیوندند تا نظام با پیامی روشن از سوی ملت مواجه باشد./980/ب902/د

ارسال نظرات