۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۲۳۸۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

ساماندهی فعالیت های تبلیغی مبلغان در رسیدن به اهداف تبلیغی مؤثر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ضرورت بصیرت بخشی و بیان احکام و معارف دین برای هدایت نسل جوان و مصون سازی آنان در برابر آسیب ها، گفت: برای تبیین این مهم ساماندهی امور روحانیت از لحاظ کمی و کیفی در اولویت برنامه های تبلیغات قرار دارد چراکه این امر موجب رسیدن به اهداف تبلیغی می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مبلغان در طول سال، بیان داشت: افزون بر فعالیت مستمر مبلغان، در مناسبت های دینی و مذهبی مبلغان غیربومی در کنار مبلغان بومی به فعالیت تبلیغی می پردازند.

وی هدف از اعزام مبلغان و انجام فعالیت تبلیغی را بصیرت بخشی به مردم و تبیین احکام و معارف دین در جهت تقویت و تحکیم پایه های دینی جوانان عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ایجاد تحول از لحاظ کمی و کیفی در امور روحانیان در اولویت برنامه های تبلغات اسلامی استان قرار داشت، افزود: هدف از اجرای این مهم ساماندهی به فعالیت تبلیغی مبلغان است.

وی در ادامه برطرف سازی مشکلات معیشتی مبلغان را از موارد مهمی عنوان کرد که در انجام فعالیت تبلیغی آنان نقش آفرین است و گفت: در این راستا مشکلات معیشتی روحانیان به صورت جدی پیگیری شده است.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات روحانیان، مبلغان مستقر در اولویت قرار داشته اند تا بتوان شرایط لازم برای انجام فعالیت تبلیغی این قشر را در مناطق تبلیغی فراهم ساخت.

وی تبلیغ را زمانی اثرگذار خواند که بر اساس مخاطب خود و نیازهای جامعه صورت گیرد و اظهار داشت: این مهم در اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان قرار دارد و مبلغان با بیان احکام و دستورات دین در جهت آگاه سازی نسل جوان به سمت واقعیت های جامعه تلاش می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و شبهات دینی خاطرنشان کرد: فعالیت به موقع مبلغان و برگزاری نشست های پرسش و پاسخ در بصیرت بخشی به مخاطب و خنثی سازی این هجمه ها نقش آفرین است.

وی با بیان اینکه راه مقابله با آسیب های اجتماعی آگاهی بخشی و تحکیم پایه های دینی جوانان است، عنوان کرد: با مصون سازی نسل جوان می توان جلوی گسترش آسیب های اجتماعی را گرفت.

حجت الاسلام مهدوی ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت تبلیغی روحانیان و مبلغان و به کار گیری شیوه های نوین تبلیغی در عرصه های مختلف نسل جوان را به سمت ارزشها هدایت و جلوی رواج بی بند و باری و هجمه های فرهنگی گرفته شود./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات