۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۲۵۹۵۰

طنین روحبخش دعای کمیل در مدینه منوره

دومین مراسم دعای کمیل بعد از انجام اعمال حج، در جمع زائران ایرانی در مدینه منوره برگزار شد.
مراسم دعای کمیل در مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری رسا، شب گذشته دومین مراسم پرفیض دعای کمیل بعد از انجام اعمال حج تمتع، با حضور حجت الاسلام احمد عابدی نماینده سرپرست حجاج ایرانی،‌ اکبر رضایی و جواد شاد رییس و معاون ستاد مدینه در جمع پرشور و نورانی زائران ایرانی در هتل «مکارم بلازا» مدینه منوره برگزار شد.

در این مراسم روحبخش، زائران در جوار بارگاه رحمة للعالمین با چشمانی اشکبار اما پرامید زمزمه کردند «اَللّهُمَّ لا اَجِدُ لِذُنُوبی غافِراً وَ لا لِقَبائِحی ساتِراً وَ لا لِشَیْءٍ مِنْ عَمَلِیَ الْقَبیحِ بِالْحَسَنِ مُبَدِّلاً غَیْرَکَ» خدایا! آمرزنده ای برای گناهانم و پرده پوشی برای زشتکاری هایم و تبدیل کننده ای برای کار زشتم به زیبایی، جز تو نمی یابم.

مراسم های اصلی دعای کمیل از طرف بعثه مقام معظم رهبری پنجشنبه شب به صورت متمرکز در سه هتل «مکارم بلازا»،‌ «الصافی الیاس» و «بدرالمدینه» به طور همزمان از ساعت 22 به وقت محلی آغاز شد.

همچنین آیین های مشابهی نیز در سایر هتل های مدینه منوره که اغلب در نزدیکی مسجد النبی قرار دارند، برگزار شد.

آخرین مراسم معنوی و روحبخش دعای کمیل در مدینه منوره پنجشنبه هفته آینده با حضور زائران آخرین کاروان های حاضر در این شهر نورانی برگزار خواهد شد.

انتقال زائران ایرانی از مکه مکرمه به مدینه منوره که از 14 شهریور آغاز شده است، تا روز 29 شهریورماه ادامه خواهد داشت./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات