۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۲۵۹۸۵
رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران:

دانشگاه امیرالمومنین یکی از موفق ترین دانشگاه های کشور است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: دانشگاه امیرالمومنین اهواز در سطح علمی بسیار خوبی قرار دارد و بی شک می توان گفت که یکی از موفق ترین دانشگاه های حال حاضر کشور به شمار می آید.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران و عضو هیات موسس دانشگاه امیرالمومنین اهواز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دانشگاه امیرالمومنین با اینکه دانشگاه نوپایی است اما در این زمان کوتاه از بدو تاسیس تاکنون توانست رشد و بالندگی بسیار خوبی داشته باشد.

رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران در ادامه بیان داشت: دانشگاه امیرالمومنین اهواز در مقاطع کارشناسی و مقاطع تحصیلی تکمیلی یعنی کارشناسی ارشد و نیز مقطع دکترا در حقیقت دانشجویان بسیار مستعد و باهوشی را توانست جذب و فارغ التحصیل کند.

عضو هیات موسس و هیات امنای دانشگاه امیرالمومنین تصریح کرد: با توجه به فضای نیازی که در استان خوزستان وجود داشت این دانشگاه توانست بسیار موفق عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با اشاره به کمبود امکانات دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه امیرالمومنین اهواز با توجه به امکانات کم و مشکلات مالی که همواره داشته؛ از این رو توانست رونق بسیار خوبی از لحاظ علمی و دانشگاهی داشته باشد.

وی در پایان بیان داشت: دانشگاه امیرالمومنین دانشگاهی قانونی زیر نظر وزارت علوم است و توان علمی بالای این دانشگاه را هم همگان می توانند در حال حاضر با فارغ التحصیلی دانشجویان نخبه در مقاطع مختلف تحصیلی مشاهده کنند./9453/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات