۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۵۲۵۹۹۷
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:

دستگاه دیپلماسی به صورت میدانی وارد قضیه میانمار شود

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: مردم سراسر دنیا هم در فضای عمومی و هم در فضای مجازی و هم نیز در فضای بین المللی در قالب مذاکرات بین المللی فشار سختی بر روی دولت ظالم میانمار بیاورند تا دست از این جنایات ظالمانه بردارد.
سردار شاهوارپور

سردار سرتیپ دوم شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز درباره کشتار بی رحمانه مردم میانمار، اظهار داشت: جنایت کم نظیر کشور میانمار و کشتار بی رحمانه مردم مسلمان و مظلوم این کشور بار دیگر بی اعتمادی جهان بشریت نسبت به مدعیان حقوق بشر که سکوت اختیار کرده اند را برملا کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه بیان داشت: جنایاتی که در میانمار در حال رخ دادن است دل هر انسانی را جریحه دار می کند ولازم است همه مسلمانان و دلسوزان امت اسلامی علیه استکبار جهانی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم میانمار واکنش جدی نشان دهند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همه کسانی که نسبت به انسانیت تعصب و دلسوزی دارند بایستی اعتراضات گسترده ای در جهان  علیه مستکبران زور گو و مدعیان دروغین حقوق بشر انجام دهند زیرا این فجایع ضد انسانیت و ضد حقوق بشر است.

سردار شاهوارپور با اشاره به اعتراضات مردمی نسبت به دولت میانمار از سوی مردم جهان به ویژه کشورهای اسلامی، گفت: مردم سراسر دنیا هم در فضای عمومی و هم در فضای مجازی و هم نیز در فضای بین المللی در قالب مذاکرات بین المللی فشار سختی بر روی دولت ظالم میانمار بیاورند تا دست از این جنایات ظالمانه بردارد.

وی با بیان اینکه این چنین اقدامات ظالمانه سبب رعب و وحشت در بلاد اسلامی خواهد شد، تاکید کرد: فجایع میانمار در حقیقت سبب استرس و رعب و وحشت برای برخی از کشورهای مسلمان جهان می شود و می طلبد که جامعه اسلامی هرچه سریع تر وارد عمل شود و از اینگونه فجایع ددمنشانه جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) در پایان ابراز داشت: در حوزه دیپلماسی کشور ما باید از سوی وزارت امورخارجه به طور میدانی وارد عمل شود و همچنین امدادرسانی از نظر مادی و هم دردی با مسلمانان میانمار در قالب تجمعات ضد استکباری از دیگر وظایف ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است./9453/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات