۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۲۶۳۰۷
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان:

جنایات میانمار توطئه ای برای کوچ اجباری مسلمانان است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: جنایات و ظلم به مسلمانان، در حقیقت برنامه‌ای برای اخراج و کوچ اجباری اقلیت مسلمانانی است که در میانمار زندگی می‌کنند.
حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان درباره حوادث میانمار اظهار داشت: آن چه که امروز در میانمار شاهد آن هستیم، یک حرکت حساب شده است از سوی دشمنان اسلام است. 
 
رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان در ادامه تصریح کرد: این اقدام و حرکت از سوی صهیونیست برنامه‌ریزی و طراحی شده و با حمایت صریح و روشن غرب در حال انجام است.
 
این مقام مسؤول با اشاره به چراغ سبز غربی ها برای کشتار مسلمانان در میانمار از سوی ارتش و بودایی های افراطی، گفت: سرکوب و کشتار مسلمانان از سوی ارتش و بودایی‌ها افراطی با چراغ سبز و حمایت غرب انجام می‌شود.

 حجت الاسلام شفیعی خاطرنشان کرد: این اقدامات و ظلم به مسلمانان، در حقیقت برنامه‌ای برای اخراج و کوچ اجباری اقلیت مسلمانانی است که در میانمار زندگی می‌کنند.
 
وی در پایان بیان داشت: این اقلیت مسلمان با فشار از سرزمین آباء و اجدادی خود اخراج می‌شوند، در حالی که مسلمانان روهینگیا در حقیقت از لحاظ تمدنی از صاحبان اصلی این کشور هستند./9453/
د103/ب1

ارسال نظرات