۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۲۶۴۵۲

اعلام ویژه برنامه های دهه اول محرم در آستان مقدس حضرت معصومه

ویژه برنامه های دهه اول ماه محرم در آستان مقدس حضرت معصومه(س) ویزه خواهران و برادران اعلام شد.
محرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه برنامه های دهه اول ماه محرم در آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعلام شد.

در اولین روز از ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی، با اجتماع عظیم بانوان و فرزندان شیر خوار آنها از ساعت 8 صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

همچنین در ایام ماه محرم زیارت ناحیه مقدسه همه روز از ساعت 16:30 دقیقه در آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی حاج حسن شالبافان در شبستان امام خمینی(ره) قرائت می شود.

اضافه بر این محفل عزاداری امام حسین(ع) هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در پنج شب اول با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، پنج شب دوم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری و مرثیه خوانی سید علی حسینی نژاد برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم قرائت زیارت عاشورا همه روزه بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود و مراسم سوگواری همه روزه ساعت ۱۰:۳۰ صبح با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صالحی خوانساری و میرشفیعی و مداحی حاج علیرضا زنگی و حاج حسن حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری بانوان نیز در نوبت صبح و عصر در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها همراه با قرائت زیارت عاشورا برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، آیین تعویض پرچم گنبد بارگاه نورانی حضرت معصومه(س) نیز در روز پنجشنبه ۳۰شهرویورماه از ساعت ۱۸ در صحن امام رضا(ع)حرم مطهر انجام می شود./968/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات