۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۲۶۶۱۴

اذعان شبکه آمریکایی بر قدرت جبهه مقاومت و هراس رژیم صهیونیستی

رزمندگان نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان از آمادگی خود در نبرد با دشمن صهیونیستی و وارد آوردن شوک جدید به آن‌ها خبر می‌دهند.
رزمندگان حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، وبگاه شبکه خبری «ان.بی.سی نیوز» در گزارشی نوشت: قدرتمندی جدید حزب الله، اسرائیل را در وضعیت وخیمی گذاشته است.

یکی از اعضای حزب الله لبنان در گفت‌‌وگویی کوتاه گفت که هدف مبارزان این گروه تنها پایش دشمنشان  «اسرائیل» است.

وی گفت: «ما هرگونه تحرک اسرائیل را مشاهده خواهیم کرد. در این ناحیه همه نیروهای حزب‌الله در آمادگی نبرد با داعش یا اسرائیل به‌سر می‌برند و ما از هیچکس نمی‌هراسیم.»

ان بی سی نیوز در گزارش خود نوشت: حزب الله در حال حاضر نقش بسیار مهمی را در سوریه و لبنان تا نظارت بر اسرائیل ایفا می‌کند. این افراد در جنگ داخلی سوریه در حمایت از رییس جمهور این کشور مبارزه می‌کنند و اخیرا نیز مرحله نهایی عملیات موفقیت آمیزی را همراه با ارتش لبنان به پایان رسانده تا در نهایت مرز سوریه را از داعش پاک کنند و تصویر حزب الله را در میان بسیاری از ساکنان منطقه به عنوان حافظان لبنان نشان دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: با گذشت سه سال از حضور داعش در مرز شمالی لبنان، اینک حزب الله با سر برآوردن از بحران سوریه قوی‌تر از هر زمان دیگری شده  که البته دلیل آن حمایت‌های مداوم ایران نیز می‌باشد.

«رندا اسلیم»، یکی از کارشناسان امور حزب الله در اندیشکده «خاورمیانه» و دانشگاه «جان هاپکینز» در این زمینه گفت، در حالی‌که این گروه به دنبال حفظ موقعیت خود به عنوان یکی از قوی‌ترین نیروهای منطقه است، اما به دلایل راهبردی تلاش نکرده تا نفوذ خود را بر هر جنبه‌ای از سیاست‌های لبنان اعمال نماید.

اسلیم گفت: «حزب الله نمی‌خواهد هیچکس به زیرساخت‌های نظامی‌اش دست یابد. آن‌ها نمی‌خواهند کسی در تصمیم‌های نظامیشان دخالت کند. اما در مورد مسائل غیر نظامی به شدت در لبنان فعال هستند.»

دو مبارز حزب‌الله حاضر در یکی از مواضع نظامی این گروه در گفت‌گو با خبرنگار ان بی سی نیوز گفتند: «تمام تاکتیک‌ها تغییر کرده و اکنون شگفتی‌های جدیدی وجود دارد که رژیم صهیونیستی را شوکه خواهد کرد. جو آرامی را می‌گذرانیم، خوشحالیم و روحیه‌ای بالا داریم. ما فقط منتظر یک کلمه هستیم تا بتوانیم وارد مبارزه شویم و آن‌ها را بکشیم.»

یکی از این مبارزان در خاتمه گفت: «رژیم صهیونیستی با ورود مجدد به لبنان اشتباه بزرگی مرتکب خواهد شد و ان‌شاالله در آینده سرزمین‌های اشغالی آزاد می‌شوند.»/۸۴۷/
ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات