۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۵۲۶۷۳۷
رحمانی فضلی:

مسؤولان باید دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند

وزیر کشور با اشاره به تاثیرگزاری نقش مسؤولان گفت: مدیران و مسؤولان باید در تمام شبانه روز دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند و در جهت خدمت به آنها بکوشند.
، آقای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید استان قزوین که در فرهنگ‌سرای شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق با اشاره به رسالت بزرگ مدیران و مسؤولان اجرایی گفت: کسانی که به عنوان مسؤول در جهت خدمت رسانی به مردم انتخاب و گزینش می‌شوند بدون شک وظایف سنگینی را بر عهده دارند از این رو رسالت آنها در نظر گرفتن خیر و صلاح مردم و انقلاب و نظام است.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرگزاری نقش مسؤولان افزود: مدیران و مسؤولان باید در تمام شبانه روز دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند و در جهت خدمت به آنها بکوشند از این رو نقش آنها در توسعه و پیشرفت کشور باید تاثیرگزارتر از سایر اقشار جامعه باشد.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به جایگاه استانداران در مدیریت استان‌ها اظهار کرد: استاندار به عنوان محور در هر استان باید بیشترین تلاش را بکند و نقش تعاملی با تمام مردم را داشته باشد از این رو هیچ‌گاه نباید فراموش کرد که مردم به گردن ما مسؤولان حق بزرگی دارند.

وی در ادامه با اشاره به تجارب و موقعیت استاندار جدید استان ابراز کرد: استاندار جدید قزوین از تجربه بالایی برخوردار بوده و از مدیران دلسوز و موفق استان به شمار می‌رود ایشان بدون شک اهل تعامل و ارتباط بوده و با کمک مردم استان برای رشد و توسعه قزوین تلاش خواهد کرد.

رحمانی فضلی در ادامه با بیان اینکه در چهار سال گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی همدلی خوبی داشته‌اند تصریح کرد: مدیران هرگز نباید در برابر مشکلات منفعلانه و مغرضانه برخورد کنند بلکه باید با همکاری خود مردم مشکلات شهر خود را برطرف کنند و همواره از نظر الگوی کاری و اخلاقی برای دیگران تاثیرگزار باشند.

وی با بیان اینکه برای شناخت خداوند ابتدا باید نسبت به خود شناخت داشته باشد ابراز کرد: از آنجای که انسان اشرف مخلوقات بوده با معرفت و ادراک خود می‌تواند هر کاری انجام دهد و انسانی معتقد و مومن همچون امام خمینی(ره) در مقابل استکبار ایستاد و انقلاب به پا کرد.

وزیر کشور با اشاره به اهمیت پیروی از خط امام شهدا خاطرنشان کرد: ما همواره باید با پیروی از امام(ره) و سیره شهدا جمهوری اسلامی ایران را در جهت تعالی بشریت، عدالت، حریت و آزادگی تغییر دهیم.

وی در پایان گفت: در دولت تدبیر و امید وظیفه داریم به همه نهادها و گروه‌ها توجه کرده و در جهت برطرف کردن مشکلات و معضلات آنها تلاش کنیم از خداوند متعال می‌خواهیم همواره مدیران و مسؤولان را نصرت و یاری داده و آنها را همواره خدمتگزار مردم بگرداند./873/۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات