۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۲۷۲۹۲
آیت الله علما:

سخنان ترامپ ناشی از بغض و شکست دربرابر انقلاب اسلامی است

آیت الله علما گفت: سخنان پوچ و مملو از خشم رییس جمهور آمریکا اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی را بر جهانیان آشکار ساخت و حقارت و ضعف آمریکا و رژیم صهیونیستی را در برابر اسلام و انقلاب نمایان کرد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ابراز داشت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلام خشم مستکبران و کفار را برافروخته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: سخنان پوچ و مملو از خشم رییس جمهور آمریکا اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی را بر جهانیان آشکار ساخت و حقارت و ضعف آمریکا و رژیم صهیونیستی را در برابر اسلام و انقلاب بیان کرد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی که خود دست نشانده گروهک های تکفیری هستند ایران را محکوم به آدم کشی و تجاوز در جهان می کنند.

آیت الله علما مطرح کرد: روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر ظلم و جور از سوی انقلاب به کشورهای دیگر صادر شده و همگی به تجاوز و نقشه های شیطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی پی برده اند.

وی یادآور شد: ترامپ در بین ملت خویش منفور بوده و به همین دلیل عصبانیت او را برافروخته است، رییس جمهور آمریکا در برابر ملت غیور ایران از درون شکست خورده است.

آیت الله علما عنوان داشت: تمام عصبانیت آمریکا از قدرت ایران اسلامی در منطقه ناشی می شود، گروهک های تروریستی داعش که دست نشانده آمریکا هستند در برابر رزمندگان اسلام راهی از پیش نخواهند برد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: این شخص دیوانه در مجمع جهانی که منشأ صلح است سخنانی را مطرح کرد که همگی ناشی از بغض و شکست وی در برابر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: آمریکا در منطقه در برابر صلابت و قدرت ایران اسلامی شکست خورده و سخنان ترامپ این شکست را بر جهانیان آشکار ساخت.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: داعش چهره واقعی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مظلوم و مدافع مسلمانان در جهان بوده در برابر زیاده گویی های دشمنانش کوتاه نخواهد آمد.

آیت الله علما در پایان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و مجاهدت و شجاعت رزمندگان اسلام را باید به نسل جوان و نوجوان معرفی کرد تا اسلام و انقلاب به واسطه اشاعه فرهنگ شهادت محفوظ بماند./۸۵۷۱/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات