۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۵۲۷۳۹۱
مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب:

ترامپ با سخنان سخیفش سعی در جبران شکست و ناکارآمدی دولتش را دارد

مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب گفت: یاوه سرائی های دولتمردان آمریکا در واقع نشان از ضعف ودرماندگی آنان در مقابله با حکومت اسلامی ایران است.
حجت الاسلام مختار سلیمانی

حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به سخنان دیوانه وار رییس جمهور آمریکا ابراز داشت: یاوه سرائی های دولتمردان امریکا در واقع نشان از ضعف ودرماندگی آنان در مقابله با حکومت اسلامی ایران است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: دولت آمریکا که خود محور و کانون شرارت و تروریسم است انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه گرفته است.

وی در ادامه افزود: رییس جمهور آمریکا با سخنان سخفیف و دیوانه وار خویش سعی بر انحراف افکار عمومی به ویژه ملت خود دارد تا بتواند شکست و ناکارآمدی دولت ایالات متحده را جبران کند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: انقلاب اسلامی به عنوان مبارز اصلی تروریسم و مدافع و حامی مظلومان دنیا و پناهگاه قربانیان تروریسم است.

وی با اشاره به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: جنایات و خشونتهایی که امروزه در دنیای به ویژه خاور میانه اتفاق می افتد مستقیم و یا غیر مستقیم از ناحیه ایالات متحده است.

حجت الاسلام عطایی در ادامه اظهار داشت: سخنان ترامپ در ادامه شرارتهای بوش می باشد و اینگونه مواضع از جانب دولتمردان آمریکا نه از اراده و عزم محکم ملت و دولت ایران اسلامی میکاهد و نه فایده ای بحال آمریکا دارد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب ابراز داشت: پیشرفت های ملت ایران در عرصه موشکی و توان دفاعی سبب هراس دشمنان انقلاب شده و آنها با استفاده از حربه های مختلف درصدد توقف پیشرفت موشکی ایران اسلامی هستند.

این مسؤول در پایان یادآور شد: تبعیت از بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عامل تداوم انقلاب است، تقویت روحیه جهادی و انقلابی ملت ایران راه نفوذ بر دشمنان را می بندد و رییس جمهور آمریکا را با تمام قدرتی که دارد در برابر ایران خوار و ضعیف می کند./۸۵۷۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات